Uncategorized

Qual Media, tiparnita personala a lui Boc

Firma de publicitate Qual Media, abonata la licitatiile publice ale Primariei Cluj-Napoca, a oferit astazi drept sponsorizare 300 de pliante care doresc a promova orasul nostru pentru suporterii echipei de fotbal Internazionale Milano. Cu un mesaj semnat de Emil Boc.

Cu cateva ore inainte de meci, Boc a adus cu el “o mana” de pliante, spunand ca toate vor ajunge in randul suporterilor care viziteaza Clujul cu ocazia meciului dintre CFR Cluj si Internazionale Milano.

300 de pliante cu “Benvenuti a Cluj-Napoca” si un mesaj transmis direct de edil: “Va dorim ca vizita in orasul Cluj-Napoca sa fie placuta si sa va intoarceti curand”, in limba italiana.

Intamplator sau nu, hartiile au fost oferite cadou primariei de firma Qual Media, abonata la licitatiile publice ale institutiei. 300 de pliante sunt praf in ochi pentru o campanie de promovare turistica a orasului.

Aceeasi firma castiga de cativa ani incoace toate proiectele de promovare turistica derulate de municipalitate. Un exemplu este proiectul finantat din fonduri europene “La pas prin orasul comoara”.

Tot Qual Media s-a inscris si la licitatia pentru serviciile de promovare din cadrul proiectului European “Clujul-peisaj cultural” al Consiliului Judetean Cluj si s-a “implicat” in organizarea Carnavalului medieval.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *