Din oras

Publicitatea pentru "Buftea de Cluj", atribuita direct fostei secretare a lui Boc

Contractul de publicitate pentru proiectul “Buftea de Cluj” a fost atribuit direct unei firme de apartament, cu un singur angajat. Compania apartine fiului patronului City Plaza, Sorin Dan si fostei secretare a lui Emil Boc, Simona Istratescu si nu are nici macar site de prezentare.

Corporate Image Development SRL ofera servicii de publicitate si informare pentru “Centrul Regional de Excelenta pentru Industrii Creative”, in valoare de 58.740 de lei, fara TVA. Contractul a fost atribuit de Primaria Cluj-Napoca prin cumparare directa.

Compania de publicitate a fost infiintata in 2010, iar, potrivit site-ului oficial al Ministerului Finantelor Publice, are un singur angajat. SRL-ul nu are nici macar un site de prezentare sau un numar de telefon valabil la care poate fi contactat angajatul firmei.

Actionari la firma de publicitate sunt Simona Iren Istratescu, fosta secretara a primarului Emil Boc si omul de afaceri Dan Horatiu Sorin, fiul proprietarul hotelului City Plaza. Simona Iren Istratescu a fost si sef al Serviciului de Protocol din cadrul Primariei Cluj-Napoca pana in 2010. Horatiu Sorin Dan este baiatul cunoscutului om de afaceri Sorin Dan, proprietarul City Plaza si patron cultural al Festivalului Comedy Cluj, finantat partial din bani de la primarie. De altfel, patronul City Plaza si Simona Iren Istratescu au o relatie de mai multi ani.

Contractul a fost atribuit firmei de apartament in cadrul Proiectului “Centru Regional de Excelenta pentru Industrii Creative”, care are o valoare totala de peste 42 de milioane de lei. “Buftea de Cluj”, cum este denumit proiectul, urmeaza sa se construiasca in cartierul Lomb din Cluj-Napoca.

Potrivit caietului de sarcini, firma de publicitate este obligata sa realizeze materiale publicitare, sa organizeze doua conferinte de presa, sa transmita doua comunicate de presa si 10 anunturi de presa si sa realizeze un portal web, care sa prezinte proiectul.

De asemenea, vor fi tiparite 200 de mape de presa si un panou temporar, pentru a marca demararea proiectului.

Potrivit caietului de sarcini, Corporate Image Development SRL va optimiza continutul site-ului in primele doua luni dupa lansare, cu titlu gatuit. De asemenea, va asigura o campanie de promovare online.

Proiectul “CREIC” este o investitie co-finantata, in egala masura, de catre Primaria Cluj-Napoca si din fonduri UE. Manager de proiect din partea Primariei Cluj-Napoca este Ovidiu Campean, director de Comunicare.

Acesta a declarat pentru Ziar de Cluj: „Au existat si alte oferte pentru contractul de publicitate, nu stiu exact cate. Achizitia s-a facut prin Biroul Primariei”. Intrebat daca stie de faptul ca acest contract a fost adjudecat de o fosta angajata a Primariei Cluj-Napoca, Ovidiu Campean a raspuns: „Am vazut ofertele si la pretul cel mai mic s-a ales castigatorul”.

Horatiu Dan, administratorul firmei a declarat ca nu se ocupa de administrarea Corporate Image Development SRL. „Nu stiu ce fel de contracte are, de administrarea firmei se ocupa asociata mea”, a spus acesta.

 

FOTO: facebook, Napoca News

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *