Din oras

Protestul curierilor Glovo din cauza reducerii bonusului pentru kilometrajul parcurs

În plină perioadă a restricțiilor cauzate de starea de urgență, pentru diminuarea răspândirii infecției de coronavirus, bonusurile pentru kilometrajul parcurs al curierilor Glovo a fost redus, în contextul în care doar comenzile online și livrarea unui meniu la domiciliu mai sunt permise. Astfel, deși nu puțini sunt clienții gata să comande mâncare la domiciliu, iar activitatea curierilor de la Glovo, pe care îi vedeți adeseori pe stradă cu rucsacurile inscripționate în spate chiar în această perioadă a izolării, a înregistrat o creștere datorată unui număr tot mai mare de solicitări, se pare că bonusul acestora pentru kilometrajul parcurs ar fi fost diminuat. Cel puțin așa reiese din declarația unui curier, care a protestat alături de alți colegi chiar în Piața Mihai Viteazul din Cluj-Napoca.

„Având în vedere riscul la care ne supunem zi de zi, fiecare dintre noi, cu acest coronavirus, cred că am merita măcar un bonus mai decent, având în vedere că aproape fiecare dintre noi respectăm 100% din regulile impuse și ne conformăm astfel încât fiecare client să primească ceea ce a comandat, în timpul cel mai scurt și cu cea mai mare seriozitate!

Doar gândiți-vă câți oameni își riscă sănătatea sau chiar viața pentru ca clienții să fie mulțumiți și în siguranță! Consider că toți ne putem înțelege și putem cădea la un comun acord având în vedere situația în care suntem. Chiar nu cred că cerem absolutul, cerem doar un bonus mai decent, care să ne favorizeze și pe noi în plină pandemie!”, a declarat unul dintre curierii nemulțumiți, citat de stiridecluj.ro

Ziar de Cluj a făcut o solicitare către reprezentanții serviciului Glovo pentru a afla dacă cererile curierilor sunt îndreptățite, precum și pentru a afla care este poziția oficială în acest sens. 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Exit mobile version