Din oras

Protest al angajaților Casei de Asigurări Cluj. Vor salarii mai mari. Clujenii sunt nemulțumiți de serviciile lor

Angajații Casei Județene de Asigurări de Sănătate Cluj au protestat azi în fața instituției, nemulțumiți că salariile nu le-au mai fost mărite din 2018.

Protestul salariaţilor CNAS a debutat săptămâna trecută şi este programat să aibă loc pe termen nelimitat.

“Începând de joi, 2 noiembrie 2023, angajaţii Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate, ai Casei de Asigurări de Sănătate a Municipiului Bucureşti, ai Caselor Judeţene de Asigurări de Sănătate şi ai Casei de Asigurări de Sănătate a Apărării, Ordinii Publice, Siguranţei Naţionale şi Autorităţii Judecătoreşti intră în protest generalizat pe perioada nedeterminată. Această decizie survine ca urmare a faptului că, după luni de zile de dialog şi de aşteptare, am constatat că pentru cei mici ca număr, în ciuda răspunderilor sociale majoare pe care aceştia le au, nu se găsesc soluţii. Însă sunt găsite soluţii satifăcătoare şi imediate pentru cei mari, de ordinul zecilor de mii de salariaţi”, arăta Federaţia Sindicatelor Caselor de Asigurări de Sănătate (FSCAS).

Însă, așa cum Ziar de Cluj vă prezenta și în luna iulie, salariile angajaților nu sunt chiar atât de mici, încât să le plângem de milă.

Citește și:

Pentru ce se mai face grevă în pita banului public? Pentru”salariile foarte mici” din sistemul Caselor de Asigurări de Sănătate

Dacă arunci o privire la recenziile făcute de clujeni, vei descoperi că serviciile oferite de angajații Casei Județene nu sunt deloc mulțumitoare. În acest context. unii cetățeni nu consderă că eventualele creșteri salariale sunt justificate.

Mai jos aveți cele mai recente experiențe pe care le-au avut clujenii cu această instituție:

Servicii și infrastructură execrabilă. Telefoanele parcă sunt degeaba puse online că nu le ridică nimeni, iar când ai norocul să ridice ți se spune că doamna nu stă toată ziua lângă telefon (ora 11.30). Dacă oamenii, majoritatea, au frustrări legate de interacțiunile cu această instituție, chiar nu se poate îmbunătăți deloc!? Rușine!

Bătaie de joc! Nu răspund la telefon, iar dacă vrei să întrebi ceva, ai șanse să intri doar dacă vii de la 6 dimineața și aștepți 2 ore și jumătate până deschid, apoi încă 2 până te primesc. Dacă vii la ora 10 zic că nu mai ai șanse să intri. Funcționarii sunt total sictiriți și fără empatie față de bătrâni, persoane bolnave, sau față de orice altă persoană care stă la coada cu orele. Se mai și răstesc, după ce nici măcar nu își deschid ghișeele după cum scrie pe orar, sau, cum am pățit, înainte de weekend, închid la 11 în loc de 14.

La ora 13, vineri nu mai răspunde nimeni la nici un interior. Program până la 14. Rușine! Vă mai prefaceți că munciți și vreți salarii mari. Nici măcar nu vă faceți treaba.

Mi se pare incredibil cum trăiesc oamenii ăștia. Pe altă planetă și sunt și plătiți! Oare au șef? Sau e tot la fel de incompetent încât nu vede cu cine lucrează?

Angajate plictisite, iritate și scârbite de locul lor de muncă, care nu răspund niciodată la telefon . Orice informație le ceri îți răspund cu superioritate și deranjate de parcă nu de asta sunt plătite.