Din oras

Primaria se promoveaza in Jurnalul de Afaceri

Un amplu material de promovare a municipiului Cluj-Napoca va aparea in numarul din mai al revistei Jurnalul de Afaceri. Redactorii de aici vor realiza o prezentare de 6-8 pagini “insistand asupra mediului de business din zona, aspectelor istorice, atractiilor turistice, activitati si obiective turistice, precum si planuri de dezvoltare ale orasului si investitiile care se vor realiza in viitor”. Prezentarea se va realiza sub forma unui interviu cu primarul Emil Boc.

Iulia Persa, sefa Biroului Mass-media spune ca aceste colaborari pentru promovarea activitatii orasului nu sunt iesite din comun.

“Am mai avut astfel de solicitari si din partea Bursei Constructiilor. Primaria nu plateste pentru aceste promovari, solicitarile venite sunt tratate conform legii 544 , privind liberul acces la informatii de interes public”, a explicat aceasta.

Jurnalul de Afaceri este o publicatie lunara care se  transmite electronic unui numar de 15.000 de reprezentanti din top managementul romanesc. Acestia sunt manageri de succes sau persoane de decizie care conduc companii medii si mari din Romania. Jurnalul de Afaceri prezinta portrete de companii si manageri de succes, descrie realitatea tuturor domeniilor abordate, analizeaza tendintele pietei intr-o maniera obiectiva, conturand o imagine de ansamblu a mediului de afaceri romanesc”, se arata pe site-ul publicatiei.

Foto: ziuadecj.realitatea.net

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *