FOTOGRAFILA

Primăria ne-a tras încă un număr. De ”Jurnal municipal”

Cutiile poștale ale clujenilor au fost înfundate imediat după Paști cu al 91-lea număr al gazetei de perete locale, finanțată din banii contribuabililor. 36 de pagini în alb-negru și color de publicitate electorală mascată pentru Emil Boc, deși mai sunt încă doi ani până la alegeri. Astfel, primul administrator al Clujului este prezentat din două în două pagini, ba cu mâna pe mouse, ba strângând mâini de miri și mirese, ba prezidând (cu mână de fier, normal) tot felul de ședințe și comiții. În total, nu mai puțin de 17 fotografii, culmea ridicolului fiind atinsă în pagina cu premierea cuplurilor căsătorite care au rezistat mai mult de 50 de ani împreună, unde don primar apare în triplu exemplar.

Mai aflăm că Primăria Cluj-Napoca este numărul unu în regiunea Nord-Vest la proiecte depuse pentru reabilitare termică (să vedem și câte se vor finaliza), că propune realizarea unui Aqua Park (după realizarea de studii de fezabilitate și oportunitate, care pot dura ”n” ani), că are 22 de priorități în 2018. Mda, la propuneri nu ne întrece nimeni, mai greu e să și fie realizate și, mai ales, cu ce costuri…

Alte bla-bla-uri de acest gen: Cluj-Napoca este numărul unu în tot felul de topuri, lucru care nu-i încălzește prea tare pe clujeni. Sau că a fost numit Oraș European al Sportului în 2018 de un ONG obscur. Halal titlu, dacă la două partide extrem de importante pentru calificarea României la Campionatul Mondial de Rugby, cu Germania și cu Rusia, spectatorii puteau fi numărați pe degete. Ori că se restaurează statuia lui Mihai Viteazul, de parcă cei care trec pe acolo nu pot să vadă cu ochii lor acest lucru.

Mai aflăm că polițiștii locali au fost dotați cu biciclete electrice, probabil pentru a fi în stare să urmărească babele care vând pătrunjel fără autorizație și, ca noutate absolută, faptul că ”luna martie este alocată întâlnirii de primăvară a primarului Emil Boc cu mediul de afaceri” (cu poza aferentă).

În concluzie, un surogat de presă în care sunt prezentate realizărili celei mai tari primării din parcare, în frunte cu comandatul suprem, prezentat în toate ipostazele posibile și imposibile. Nu știm cât costă acest produs, mai inutil decât un pliant la supermarket, dar banii cheltuiți pentru realizarea lor ar putea fi folosiți mult mai bine în realizarea unora dintre prioritățile enunțate nonșalant de onor primăria.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *