In vizor

Primăria Cluj-Napoca alocă 800.000 lei pentru listare și copiere de documente. Anul trecut, primarul Emil Boc spunea că trimite copiile xerox în istorie

Primăria Cluj-Napoca va lua în locație de gestiune mai multe tipuri de imprimante pe care le va folosi pentru copierea, listarea și scanarea documentelor din instituție. Achiziția este estimată la valoarea de 800.000 lei. Se va semna un acord-cadru pentru o perioadă de doi ani.

„Prestatorul va pune la dispoziția beneficiarului echipamentele solicitate. Amplasarea, punerea în funcțiune, instruirea personalului intră în sarcina prestatorului. Amplasarea echipamentelor se va desfășura în conformitate cu un plan de amplasare, care va cuprinde locația și persoana de contact pentru fiecare amplasament. Punerea în funcțiune se va face împreună cu reprezentanții Serviciului Strategii de Informatizare. Instruirea personalului se va face separat pentru fiecare locație, respectiv se va pune la dispoziția fiecărui utilizator un ghid de operare. Asigurarea tuturor consumabilelor și pieselor de schimb intră în obligația prestatorului”, scrie în caietul de sarcini.

Volumul estimat de copiere este/listare de 18.947.150 pagini/2 ani va fi împărțit astfel: 16.104.000 pagini listate pe echipamente multifuncționale monocolor; 733.150 pagini listate pe echipamente multifuncționale color (224.000 pagini monocolor și 510.750 pagini color); 2.110.000 pagini listate pe imprimante desktop.

Conform caietului de sarcini, necesarul de echipamente este următorul: 12 echipamente multifuncționale monocolor de volum mare (40 pagini/minut); 80 echipamente multifuncționale monocolor de volum mediu (25 pagini/minut); 2 echipamente multifuncționale monocolor de volum mare (75 pagini/minut); 2 echipamente multifuncționale de producție (90 pagini/minut); 6 echipamente multifuncționale color de volum mare (45 pagini/minut); 1 echipament multifuncțional color A4 departamental (35 pagini/minut); 38 imprimante tip desktop A4 de volum mediu (35 pagini/minut).

În acest context, să ne amintim ce spunea anul trecut primarul Emil Boc când a anunțat instalarea unui sistem performant de scannere la Registratura astfel încât cetățenii să nu mai fie nevoiți să facă copii xerox la documente.

„Primăria “trimite in istorie” copiile xerox de pe diverse documente solicitate cetățenilor. Cetățeanul economisește timp și bani. Primaria a achiziționat 60 de aparate care scanează documentele cetățenilor. Primăria municipiului Cluj-Napoca continuă procesul de implementare a tehnologiilor actuale în scopul de a oferi servicii publice mai rapide, mai confortabile și mai simple pentru contribuabil. Viitorul spre care ne îndreptăm e clar din acest punct de vedere: fiecare cetățean să poată accesa direct de pe telefonul mobil sau calculator – integrat – toate serviciile și informațiile de interes public. O Primărie 100% fără hârtie”, scria Boc pe Facebook, în august 2020.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *