In timp ce publicatii precum New York Times si Daily Mirror migreaza cu bani si stiri pe online, un ziar local romanesc da o lovitura de imagine industriei de publishing investind in premiera mondiala sute de mii de euro intr-o platforma editoriala dezvoltata pe un lopitau.
Liviu Alexa, patronul publicatiei, a declarat:
„Avem in redactie o colega hipsterita, Elza Fartusnic, care s-a certat intr-o zi cu Florentina Oros jignind-o cu expresia: «Sa ma pupi in lopitau!». Fara vreo legatura cu cearta lor, m-am gandit: cum ar fi sa publicam stirile pe lopitau si sa fie primul ziar citit pentru hipsterii surzi? Asa am facut primul prototip pe care colega Andra Almasi l-a dus spre testare la Starbucks, unde aproape ca a fost scalpata de hipsterii pofticiosi care innebuneau la vederea acestei minunatii!”, ne-a declarat Alexa.
Procedeul e simplu: cand jurnalistul are stirea, pirograveaza continutul pe un lopitau din lemn de mesteacan pufos. El este apoi expus in Piata Unirii si citit. Cine vrea.
In acest moment, s-au comandat peste 300 de lopitaie pentru institutiile publice din Cluj-Napoca, in afara de comuna Apahida unde primarul a cerut versiunea de 21 de giga a Ziar de Cluj pentru a o da apahidenilor de Paste cu urarea
Curpator Fericit!