Eveniment

Premieră în România: Primăria Cluj-Napoca oferă audiențe online cu TICHETUL ALBASTRU

Primăria Cluj-Napoca a lansat, astăzi, un program de audiențe online prin care cetățenii pot solicita audiențe cu funcționarii, directorii, viceprimarii și primarul. Problema sesizată de solicitant ajunge în primă instanță la un funcționar și dacă nu este rezolvată se ajunge la nivelul următor, putând să meargă până la primar.

Programul este valabil de astăzi și se numește Tichetul Albastru. Pentru o programare cetățenii trebuie să intre pe site-ul Primăriei, la secțiunea Comunicare Publică, unde vor primi toate instrucțiunile necesare. Solicitantul va intra în legătură cu un angajat al Primăriei la 48 de ore de la solicitare. Funcționarul are la dispoziție maxim 48 de ore pentru a se pregăti de întâlnirea online cu cetățeanul. Inspectorul înregistrează conversația cu cetățeanul și imediat ce se încheie audiența online funcționarul public este obligat să completeze tichetul albastru cu reszoluția, care este primită în aceeași zi pe mail de către cetățean. Cu acea rezoluție poate să meargă mai departe, la nivelul următor dacă consideră că funcționarul a fost nepregătit.

„Prin această modalitate Clujul stabilește o premieră în România în administrația publică și arată forma de respect față de cetățean. Cetățeanul câștigă încredere în transparența administrației publice locale. Aceste servicii presupun și o pregătire a funcționarilor. Lucrăm de peste trei luni la acest program de audiențe online astfel încât să fim pregătiți să îl demarăm. Această procedură este operațională începând de astăzi. Această procedură este valabilă atât pentru primar cât și pentru ceilalți funcționari”, a declarat primarul Emil Boc, astăzi, într-o conferință de presă.

Programul lansat astăzi are un caracter permanent. Nu este valabil doar pe perioada pandemiei.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *