PubliNews

PREMIERĂ: Brandul românesc Donuterie și-a deschis o locație în capitala Ungariei

Conceptul romanesc Donuterie continua expansiunea regionala si deschide prima unitate in Ungaria

In 13 august, reteaua Donuterie a deschis prima unitate in piata maghiara la Budapesta, intr-o locatie de 70 mp situata foarte aproape de Basilica Sf.Stefan si de Palatul Parlamentului din capitala Ungariei.

Conceptul romanesc are o prezenta in mai multe piete europene, in Franta, Belgia si Marea Britanie, a fost fondat la Tg Mures in 2014, iar din 2015 a inceput extinderea in Romania, prin deschiderea a trei locatii in Cluj-Napoca, acolo unde este edificata si unitatea de productie si logistica. In Romania reteaua mai are locatii in Iasi, Suceava, Tg Mures, Alba Iulia, Piatra Neamt, Pitesti, Ploiesti, Baia Mare, Oradea, Zalau si Bucuresti. Deasemenea Donuterie este un jucator activ si pe piata de evenimente private si corporate, dar si pe cea de delivery.

Donuterie ofera spre vanzare o gama extinsa de gogosi glazurate (donuts), produse complementare de patiserie dulce si sarata, precum si un meniu bogat de cafea si bauturi de sezon, printr-un parteneriat cu cea mai mare retea romaneasca de profil – 5 To Go.

“Deschiderea de astazi de la Budapesta este un pas firesc in dezvoltarea pe care ne-o dorim extinsa si la alte tari din regiune. Suntem in discutii si in alte cateva piete unde urmeaza sa inauguram locatii. In acelasi timp ma bucur sa anunt deschiderea chiar zilele acestea unei locatii de tip “bucatarie centrala” in Bucuresti care va constitui pilonul central al unei dezvoltari accelerate in cea mai importanta piata a Romaniei, cu cateva noi locatii in urmatoarele luni”, a declarat Dan Olteanu – CEO si co-fondator al conceptului Donuterie.