Afacerea zilei

Pop Academy, povestea primei academii de hairstyling din Transilvania, care pregateste viitorii stilisti in concordanta cu noile tendinte in materie de fashion

Cu peste 10 ani experienta in domeniu, Adrian Pop si sora sa, Ioana Pop, sunt cofondatorii Pop Academy si ai Salonului de hairstyling care le poarta numele. Academia organizeaza cursuri si seminarii Wella, unde cursanti din toata regiunea vin sa invete trendurile momentului, sa afle despre produsele nou intrate pe piata si sa-si imbunatateasca tehnica. Adrian Pop este trainer in echipa Wella Romania din 2007, singurul din Cluj care a fost selectat in aceasta echipa prestigioasa.

„N-am crezut ca am vreo inclinatie spre meseria aceasta. Nu stiam nimic despre ea. Sora mea lucra de 2 ani la Fistiq. Eu facusem taekwondo de performanta, tocmai ma intorsesem din Franta si eram instructor la sala de fitness Fistiq. Am acceptat provocarea surorii mele si am fost trimis de catre patroana beauty center-ului, impreuna cu alte 5 persoane, la un curs de calificare profesionala la Academia Blondi a lui Constantin Ilie, antrenor in echipa Wella Romania”, isi aminteste Adrian Pop.

Din spirit de competitie, reminiscenta a perioadei in care practica taekwondo, Adrian a participat la multe concursuri de hairstyling, iar rezultatele obtinute l-au adus in atentia trainerilor de la Wella Romania, care l-au selectionat, in 2007, in echipa.

La scurta vreme, Adrian isi deschidea, impreuna cu sora sa, primul salon pe bulevardul Eroilor, iar apoi a extins afacerea intr-un spatiu mai mare, in spatele magazinului Central. Acum 4 ani, Adrian a considerat ca a sosit timpul sa impartaseasca si altora din experienta acumulata si astfel s-a nascut Pop Academy.

„Din 2007, am ajuns impreuna cu Wella, in fiecare an, de doua ori, la specializari la Londra, la faimoasa Academie Sassoon, recunoscuta ca lider mondial in tunsoare”, spune Adrian Pop.

Vidal Sassoon este cel care a revolutionat tunsoarea feminina, in 1960, perfectand noi tehnici de tuns care le permiteau clientelor sa-si rearanjeze usor coafura acasa, asa numitul concept „wash & wear”. Pana atunci, femeile cu pretentii nu isi spalau parul decat la coafor, pentru ca nu se puteau aranja acasa.

„La Pop Academy, noi consideram coafura o forma de expresie a personalitatii. Filosofia noastra merge pe aceeasi linie trasata de Sassoon, de a crea tunsori care sa complimenteze clientele, sa le scoata in evidenta trasaturile frumoase si personalitatea. Esenta este sa intelegem nevoile clientelor si sa le punem in practica printr-o tehnica desavarsita”, precizeaza Adrian Pop, director creativ la Pop Academy.

O tunsoare reusita e cea care evindentiaza trasaturile frumoase ale fizionomiei, se potriveste cu personalitatea clientei si care permite refacerea coafurii cu minimum de efort acasa, dupa spalare. Frizura se creeaza mai intai perfect, iar apoi se destructureaza in mod voit, pentru a lasa impresia de libertate si naturalete.

Cei 3 traineri cu experienta si un asistent predau acest concept la cursurile Academiei, intr-un spatiu generos, modern si profesionist, in care stilisti din toata regiunea pot afla secretele care stau la baza succesului in acest domeniu. Pop Academy inseamna pasiune, inspiratie, lectori calificati in materie de tunsoare si culoare corecta.

In luna noiembrie, la Budapesta, Pop Academy a lansat noua colectie intitulata NewCore 2015, inspirata dintr-o tendinta fashion a modei strazii newyorkeze. Normcore e un stil vestimentar care combina haine casual cu tinuta business intr-un mod ingenios, incat creeaza personaje fashion. E, practic, o revolta impotriva hainelor scumpe, glamour si a tot ce se impune de catre marile case de moda.

„Din acest trend, noi am preluat nonsalanta creativitatii si a libertatii de exprimare. Coafura perfecta, cu mult luciu, nu mai e la moda. Look-ul care pare nedefinit e mult mai natural, mai real si mai fashion”, precizeaza trainerul Wella Romania, Adrian Pop.

In momentul de fata, la Pop Academy, sunt in derulare doua cursuri de calificare in profesia de coafor-stilist, iar din ianuarie va debuta un nou curs intensiv de 4 saptamani, Tunsoare si Culoare, pentru care au inceput deja inscrierile.

La salon, tund 10 stilisti, iar clientela este formata din lumea buna a Clujului, oameni cu pretentii si atenti la imaginea lor. Preturile pentru un tuns variaza intre 35 si 85 de lei, dar cu spalat, aranjat si stilizat pot depasi 160 lei.

Sursa foto: Pop Academy

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *