In vizor

Plata locurilor de parcare cu abonament s-a amânat până în iunie. Să le spună cineva și angajaților lui Boc care îi trimit pe clujeni la Primărie

În ciuda tuturor declarațiilor primarului Boc privind digitalizarea activității din cadrul Primăriei, un aspect foarte important a fost omis. Clujenii care au abonamente pentru locurile de parcare din cartiere sau parkinguri pot să își prelungeaacă aceste abonamente doar dacă se prezintă personal la sediul Primăriei. În caz contrar aceștia își pierd locul de parcare, acesta urmând a fi distribuit unei alte persoane. 

Conștient de această situație, Boc a solicitat Consiliului Local aprobarea prelungirii termenului pentru achitarea locurilor de parcare cu abonament până în iunie. 

”Primăria Cluj-Napoca anunță prelungirea, până la data de 30 iunie 2020, a termenului de plată a parcărilor cu abonament destinate riveranilor din cartierele municipiului, inclusiv cele situate în parkinguri. Prelungirea termenului de plată a fost aprobată prin Hotărârea nr. 122 a Consiliului Local, în ședința extraordinară de îndată din 16 martie 2020”, potrivit unui comunicar al Primăriei Cluj-Napoca.

Această informație se pare că nu a ajuns și la unii dintre angajații Primăriei, aceștia în continuare le transmit clujenilor că trebuie să se prezinte la ghișeu, în condițiile în care deplasările sunt restricționate. 

Andrei Țigănaș a postat pe pagina sa de Facebook o astfel de situație de care s-a lovit în relația cu Primăria.

”Tocmai am fost sunat de către o funcționară de la Primaria Cluj Napoca și înștiințat că demersul meu de a prelungi online locul meu de parcare este inutil. Trebuie să mă prezint fizic la instituție ca să-mi prelungesc abonamentul. Mă bucur că autoritățile locale fac eforturi serioase ca să combată COVID-19. Eu am să #StauAcasă în continuare și n-are decât să ia cine vrea locul meu de parcare pe care nu am de gând să-l prelungesc în aceste condiții. Dacă pierd locul nu cobor din casă nici măcar să mut mașina. Luați-o cu macaraua, dacă vreți. Particip pentru a N-a oară la o aberație tipic românească și fără sens. Am trimis online toate documentele așa cum mi s-a cerut pe site-ul instituției. E un fel de „Țara arde și baba plimbă dosarul cu șină”, relatează Andrei Țigănaș.

Ulterior, acesta a fost contactat de un angajat care era la curent cu schimbarea termenului pentru plata locului de parcare și care l-a informat că termenul de depunere se prelungește până în 30 iunie. 

În plină epidemie de coronavirus, când toți oamenii sunt panicați și își fac griji pentru sănătatea lor și a familiei astfel de sincope de comunicare nu ar trebui să existe, mai ales la nivelul Primăriei Cluj-Napoca. Ar trebui să existe o comunicare mai eficientă între cei care conduc Primăria și angajații de la ghișee, cei care sunt primul contact pe care clujenii îl au cu instituția. 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *