In vizor

Pivariu continuă să pompeze bani în media locală: a cheltuit până acum 100.000 de lei pe servicii de promovare

Primarul comunei Florești vrea să se asigure că presa locală îl va prezenta într-o lumină favorabilă, astfel că a investit în servicii de publicitate aproape 100.000 de lei. 

Ziar de Cluj vă prezenta în iunie faptul că Primăria Florești achiziționase servicii de promovare în valoare de 40.000 de lei de la publicațiile locale: Știri de Cluj, Realitatea FM și Ziua de Cluj. 

Citește mai mult:

Primarul din Florești vrea și el la radio: a cumpărat în ultima lună servicii de publicitate în valoare de 40.000 de lei

Însă primarul nu s-a mulțumit doar cu atât. A continuat să achiziționeze servicii de publicitate și de la alte publicații locale, ajungând să plătească pentru promovare suma de 100.000 de lei.

7000 RON – Via TV Cluj

Realizarea de servicii de publicare și promovare, respectiv realizarea și publicarea de producții video pe Via Cluj TV. Acest serviciu include o filmare originală pe lună, editare video, pachet grafic si post-productie

20.000 RON – Gazeta de Cluj

7.600 RON – Gazeta de Cluj

Furnizare produs, ziar local in format A3, 8 pagini din care 4 policromie si 4 alb-negru,transport la sediul beneficiarului. – Pretul de 4000 de ron exclusiv tva pentru 4.000 exemplare/editie, comanda minima 20.000 de RON. 

Abonament lunar pentru o perioada de 6 luni de zile la saptamanalul de investigatii Gazeta de Cluj un numar de 120 de exmplare lunar, 30 / saptamana, pentru o perioada de 6 luni. Oferta include publicarea a 2 anunturi la rubrica LICITATII sau INTERES PUBLIC gratuit,lunar.

7.560 RON – Cluj24.ro

Materiale de presă destinate informării publicului, al căror conținut/subiect este important pentru locuitorii din zonă. Acestea vor fi preluate de jurnaliștii Cluj24.ro, vor fi realizate de ei sau de colaboratorii instituției în cauză și vor fi publicate pe homepage timp de 24 de ore, apoi se vor regăsi în domeniile politic, social, adminstrație, cultură, în funcție de tema abordată. Materialele pot conține și două link-uri care vor face trimiterea către site-ul sau paginile proprii de internet pe care instituția le deține. Frecvență apariții materiale: 3 materiale de presă/lună. Perioada de desfășurare: iulie-decembrie 2021 – 7560 RON.

3360 RON – Făclia

Pachetul contine materiale publicitare ( reportaje, interviuri), minim 4/luna.

14.400 RON  – Monitorul de Cluj

Publicare anunțuri și comunicate referitoare la activitatea instituției și relația cu cetățenii pe portalul www.monitorulcj.ro. Perioada iulie – dec. 2021.

Pivariu a arătat încă de la începutul mandatului său că idolul său este primarul Emil Boc, astfel că s-a decis să urmeze același model de administrație. Cât mai multă promovare, cât mai multe canale media unde să se laude cu proiecte (dacă sunt) sau cu idei de proiecte. Important e să sune bine și să îi convingă pe alegători că s-au pricopsit că cel mai bun primar pe care l-ar putea avea. 

 

 

 

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *