Din oras

Pe ce planuieste sa cheltuie banii Primaria in 2014

Intentiile de achizitii publice ale Primariei Cluj-Napoca pentru 2014 au fost trasate inca din primele zile ale anului prin publicarea mai multor anunturi pe Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP). Printre obiectivele anuntate se numara contruirea sediului Filarmonicii, reabilitarea centrului istoric, modernizarea catorva drumuri importante, parkinguri in cartiere, modernizarea ambulatoriului Spitalului Municipal, dar si achizitia de consultanta pentru proiectele europene pentru perioada 2014 – 2020. Anunturile de intentie nu obliga autoritatea contractanta sa  efectueze achizitiile publice respective ci sunt o modalitate de publicitate prin care autoritatea isi anunta intentia de a demara achizitiile.

Primaria Cluj-Napoca a publicat inca din primele zile lucratoare ale anului 2014 o serie de anunturi de intentie pe SEAP, facandu-si cunoscute intentiile in materie de achizitii publice pentru urmatoarea perioada. Printre obiectivele anuntate se numara echipamente de joaca si aparate fitness in aer liber, pentru care s-a estimat suma de 6 milioane de lei. Valoarea estimata pentru construirea Centrului Cultural Transilvania, sediu pentru Filarmonica de stat este de 85 de milioane de lei. Municipalitatea apreciaza ca finalizarea lucrarilor ar trebui sa aiba loc la patru ani dupa adjudecarea contractului.

De asemenea Primaria intentioneaza sa demareze proceduri de achizitie publica si pentru reabilitarea termica a blocurilor pentru un termen de doi ani cu o valoare estimate de 10 milioane de lei. Printre “intentiile” Primariei se ma afla parkinguri de cartier pentru 50 de milioane, modernizarea si echiparea ambulatoriului din cadrul Spitalului Clinic Municipal Cluj – Napoca pentru 1,2 milioane, modernizarea strazii Faget pentru 15 milioane, dar si modernizarea cailor de acces catre centrul istoric pentru 24 de milioane de lei.
Pentru consultanta in atragerea de finantari eexterne nerambursabile si pregatirea proiectelor Primaria ar fi dispusa sa dea 35 de milioane de lei.

Anuntul de intentie este o modalitate de publicitate prin care o autoritate contractanta anunta intentia de a demara o procedura de achizitie publica, dar nu creeaza autoritatii contractante obligatia de a efectua respectiva achizitie publica.

“Autoritatea contractanta are obligatia de a transmite spre publicare un anunt de intentie, atunci cand:

a) valoarea totala estimata a contractelor/acordurilor-cadru, care urmeaza sa fie atribuite/incheiate in urmatoarele 12 luni pentru achizitionarea de produse din aceeasi grupa CPV, este egala sau mai mare decat echivalentul in lei a 750.000 euro;b) valoarea totala estimata a contractelor/acordurilor-cadru, care urmeaza sa fie atribuite/incheiate in urmatoarele 12 luni pentru achizitionarea de servicii care sunt din aceeasi categorie din punct de vedere al modului de grupare din anexa nr. 2A, este egala sau mai mare decat echivalentul in lei a 750.000 euro;c) valoarea estimata a contractelor/acordurilor-cadru de lucrari, care urmeaza sa fie atribuite/incheiate in urmatoarele 12 luni, este egala sau mai mare decat echivalentul in lei a 5.000.000 euro “ se arata pe SEAP.

Foto: adevarul.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *