Din oras

Pasagerii care au pierdut zborul Cluj-Paris din cauza defecțiunii de la scannerele de bagaje, duși în Franța cu autocarul

Nu mai puțin de 43 de persoane care ar fi trebuit să urce în avionul ce avea să îi ducă în Paris s-au trezit că nu pot înainta spre poarta de îmbarcare. Și asta pentru că scannerele pentru bagaje nu au mai funcționat. După 40 de minute de așteptare, aeronava a decolat doar cu o parte dintre pasageri.

„De la ora 16 ne-au tot amanat spunându-ne „stati liniștiți, o să plecați”. Dupa 2 ore de asteptari, ni s-a spus că a plecat aeronava. Era o a doua soluție, pe care au deschis-o doar după ce a plecat avionul nostru”, potrivit unui pasager.

După ore întregi de așteptare, singura soluție a fost un autocar care să îi ducă pe oameni, în aceeași noapte, spre Paris.

„Am fost in aeroport cu un bebelus de 5 luni, timp de 4 ore. Ei propun un microbuz care ajunge undeva la 23 pentru Paris, pentru mine nu e ok si pentru ceilalti care sunt cu copii. Urmatorul zbor va fi duminica, care ne-a costat inca 400 euro”, a declarat un alt pasager.

Reprezentanții Aeroportului din Cluj-Napoca au transmis că defecțiunile au aparut din cauza lucrărilor de extindere a terminalului de pasageri.

„Au mai apărut anumite probleme legate de soft, de integrare, tăierea anumitor cabluri accidental. Comandantul avionului a luat decizia să plece. Nu cred că ar fi fost o problemă să mai aștepte 30 de minute.”, a declarat David Ciceo, directorul Aeroportului Internațional „Avram Iancu”.

Mulți dintre oamenii care au ratat zborul au refuzat transportul cu autocarul.

sursa: stirileprotv.ro