Nu mai puțin de 43 de persoane care ar fi trebuit să urce în avionul ce avea să îi ducă în Paris s-au trezit că nu pot înainta spre poarta de îmbarcare. Și asta pentru că scannerele pentru bagaje nu au mai funcționat. După 40 de minute de așteptare, aeronava a decolat doar cu o parte dintre pasageri.
„De la ora 16 ne-au tot amanat spunându-ne „stati liniștiți, o să plecați”. Dupa 2 ore de asteptari, ni s-a spus că a plecat aeronava. Era o a doua soluție, pe care au deschis-o doar după ce a plecat avionul nostru”, potrivit unui pasager.
După ore întregi de așteptare, singura soluție a fost un autocar care să îi ducă pe oameni, în aceeași noapte, spre Paris.
„Am fost in aeroport cu un bebelus de 5 luni, timp de 4 ore. Ei propun un microbuz care ajunge undeva la 23 pentru Paris, pentru mine nu e ok si pentru ceilalti care sunt cu copii. Urmatorul zbor va fi duminica, care ne-a costat inca 400 euro”, a declarat un alt pasager.
Reprezentanții Aeroportului din Cluj-Napoca au transmis că defecțiunile au aparut din cauza lucrărilor de extindere a terminalului de pasageri.
„Au mai apărut anumite probleme legate de soft, de integrare, tăierea anumitor cabluri accidental. Comandantul avionului a luat decizia să plece. Nu cred că ar fi fost o problemă să mai aștepte 30 de minute.”, a declarat David Ciceo, directorul Aeroportului Internațional „Avram Iancu”.
Mulți dintre oamenii care au ratat zborul au refuzat transportul cu autocarul.
sursa: stirileprotv.ro