Afacerea zilei

Orizont, un broker de Asigurare-Reasigurare care se pune in slujba clientului, cu profesionalism si onestitate

Cu o istorie de aproape 10 ani in spate, brokerul de Asigurare-Reasigurare Orizont isi intampina clientii cu familiaritate. Majoritatea dintre ei au ajuns aici prin recomandari ale asiguratilor multumiti de serviciile oferite si de modul in care sunt tratati.

Florian Gal, directorul general al Orizont, avea deja o experienta consistenta in asigurari când a decis să deschida aceasta afacere. Isi dorea sa impuna o alta maniera de a incheia polite, in care accentul sa cada pe necesitatile clientului, nu pe interesele societatii de asigurare.

Au fost deschise, concomitent, 3 birouri: in Cluj, Oradea si Hunedoara. Lor li s-au adaugat, ulterior, cele din București si Alba-Iulia. La ora actuala, Orizont acopera toata Transilvania. Agentii care lucreaza in cadrul companiei au o experienta indelungata in vanzarea de asigurari de toate tipurile si o buna cunoastere a filosofiei asigurarilor.

Noi nu vindem doar asigurari, ci oferim servicii complete. Prin statutul juridic al brokerului de asigurare, noi reprezentam clientul, asiguratul, in relatia cu societatea de asigurare. Cand incepem o analiza a riscului, avem in vedere necesitatile, posibilitatile si interesele acestuia”, spune Florian Gal, director general al Orizont.

In cazul politelor obligatorii (RCA, asigurari de locuinte, malpraxis), sunt anumite limitari impuse de lege, dar clientul este cel care alege la care dintre societatile de asigurare propuse de broker ii convine cel mai mult oferta. De altfel, motto-ul firmei este: „Noi oferim, voi decideti!”.

La asigurarile facultative, insa, lucrurile sunt mai complicate. Nevoile clientilor trebuie mai intai indentificate cat mai corect si obiectiv.

„Analizam aceste nevoi cu toata responsabilitatea si profesionalismul, pentru ca, doar oferindu-le ce au cu-adevarat nevoie, ne dovedim utilitatea, in timp si putem sa-i pastram ca si clienti”, precizeaza Florian Gal.

Dupa identificarea riscurilor, brokerul ofera o paleta de solutii si isi ajuta clientul sa se decida asupra celei mai bune. Sistemul informatic permite emiterea politei de asigurare la orice ora si din orice loc in care exista o conexiune la internet.

Disponibilitatea, Onestitatea, Dinamismul si Profesionalismul sunt setul de valori pe care Orizont Broker Asigurare-Reasigurare le promoveaza.

In mentalitatea clientilor, criteriile de alegere a unei societati sunt: pretul, calitatea serviciilor oferite, operativitatea in instrumentarea eventualelor daune si notorietatea companiei de asigurari.

„Noi tinem cont de aceste aspecte si le oferim solutii in concordanta cu ele. Un alt atuu si mai important in relatiile noastre cu clientii este cel legat de consilierea in caz de dauna”, afirma directorul general Orizont.

Din momentul incheierii politei de asigurare, asiguratului i se comunica reperele de contact la care poate apela, in caz de dauna. La fiecare agentie Orizont este cate un angajat specializat in acest domeniu, care ofera asistenta incepand cu intocmirea documentatiei, explicarea drepturilor care decurg din asigurare, insotirea, daca e cazul, la departamentul de daune al societatii de asigurare, alegerea service-ului, in functie de preferintele asiguratului, monitorizarea procesului de reparatii, receptia autovehiculului, urmarirea si decontarea sumelor cuvenite din despagubiri.

„In cazul in care se impune un proces, recomandam case de avocatura specializate pe probleme de asigurari, care sa acorde asistenta juridica si sa reprezinte clientul in instanta. Daca doreste sa faca o reclamatie la ASF (Autoritatea de Supraveghere Financiara), ii oferim informatii privind drepturile care i se cuvin si pasii de urmat”, precizeaza conducerea Orizont.

Nu in ultimul rand, clientul este atentionat din timp cand se apropie scadenta ratelor sau expirarea politei, ca sa nu ramana descoperit. Toate aceste servicii sunt oferite gratuit clientilor companiei.

„Atunci cand primim solicitari neobisnuite, care se abat de la conditiile standard ale produselor de asigurare, ne straduim sa gasim solutii, negociind cu societatile de asigurare clauze speciale, care sa le acopere nevoile particulare ale respectivilor clienti”, spune Florian Gal.

Un asemenea caz e reprezentat de persoanele peste 75 de ani care au nevoie de asigurare medicala de calatorie. Majoritatea societatilor de asigurare nu emit asemenea polite, dar Orizont a gasit solutia. La fel si pentru excluderile din Cartea Verde.

Printr-un parteneriat incheiat recent cu Debt Management Expert, incepand cu luna iulie, Orizont ofera, in schimbul unei sume modice, asistenta la daune rezultate din accidente auto, atat pagubitilor cat si vinovatilor, prin Serviciul Daune Expert.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *