Sex

O mie de izbituri de iubire

In doctrina Tao despre iubire, studiul miscarilor partenerilor si, in primul rand, ale barbatului in timpul actului sexual subordoneaza modalitatile “gimnasticii” sexuale satisfacerii sexuale a femeii, controlul si reglarea ejacularii. Fara o intelegere aprofundata, de ritm si stil, miscarea va avea putine foloase pentru armonia sexuala yin si yang. Pentru taoisti relatia este asemanatoare cu producerea electricitatii: fara frecarea respectiva nu se obtine scanteia.

 

 

Tao recomanda nu numai anumite stiluri, ci si numarul optim de miscari in copulatia ideala. Literatura antica vorbeste despre “o mie de izbituri de iubire”, care sunt necesare pentru reala satisfacere a femeii. Desigur, o asemenea atentie fata de numarul lor poate fi inteles strict textual, iar “o mie de izbituri de iubire” (de fapt stiluri) ii pot parea unui barbat care nu cunoaste conceptia Tao despre iubire, mai mult o munca grea, decat o delectare sexuala. Pentru cel care cunoaste aceasta nu este o corvoada, ci dimpotriva. (Le pot executa intr-o jumatate de ora sau 1800 secunde si inca intr-un ritm moderat). Pentru un barbat este o mare multumire sa stie ca-si poate satsface partenera intr-un asemenea grad. Constiinta ca poate satsface si cea mai senzuala femeie este de ajuns pentru a-i mari increderea in sine.

 

 

Cand explica variatiile de stil si de profunzime ale miscarilor, conceptia Tao despre iubire deosebeste sase stiluri (Li Tong Xian in cartea “Tong xuanzi”, sec. VII):

 

 

1.    Cand incepe contactul, se introduce “coloana de jad” (penisul) printr-o miscare de du-te-vino, inainte si inapoi, frecandu-se de “substanta de jad”, asa cum se deschide o stridie pentru a ajunge la perla stralucitoare.
2.     Se izbeste, inspre “substanta de jad” si se dezveleste “cutitul de aur (clitorisul), ca si cum s-ar sparge pietrele in cautarea minunatului jad.
3.    Barbatul se foloseste de “coloana de jad” pentru a izbi cu putere langa clitoris, ca si cum ar fi un bastonas intr-un mojar din portelan.
4.    El isi deplaseaza “coloana de jad” inainte si inapoi, izbind in dreapta si in stanga “salii de gala” (organele genitale externe), asa cum fierarul modeleaza fierul cu cele cinci ciocane ale sale.
5.    El izbeste cu ‘coloana de jad” inainte si inapoi, prin izbituri scurte si moderate, in interiorul organelor genitale externe, asa cum taranul pregateste pamantul pentru semanat.
6.    “Coloana de jad” si “portile de jad” se izbesc strans si cu forta, asa cum s-ar amesteca doua torente.

 

 

Dupa cum se vede, miscarile Tao se deosebesc mult de metoda standard din Vest, cunoscuta de noi. In circumstante favorabile si cu un partener potrivit, adeptii taoismului pot executa miscarile cu o uimitoare vigoare si energie. Daca partenerii sunt cu adevarati incantati unul de celalalt si daca fiecare cunoaste bine corpul celuilalt, pot obtine un asemenea grad de coordonare, incat duratele pot parea neverosimile. Un act sexual se poate prelungi foarte mult timp si repeta des, pana ce ambii parteneri sunt pe deplin satisfacuti.

 

 

Acesta este unicul motiv pentru care Tao acorda o atentie deosebita diferitelor tipuri de miscari. Daca penisul intra si iese din organele genitale externe intr-un singur mod, atunci un act sexual prelungit poate fi plictisitor, dar daca barbatul stie cum sa varieze miscarile si pozitiile, un act prelungit devine cu mult mai placut.

 

 

 

Si nu va fi nici o exagerare daca vom spune, cu aceasta ocazie, ca pentru partenera actul sexual va fi cu atat mai memorabil cu cat barbatul va avea mai mult timp pentru aceasta.

 

 

“Tong xuanzi”, cartea medicului Li Tong Xian, contine si descrierea poetica a diferitelor miscari care sunt potrivite in actele sexuale indelungate: profunde si line, line si rapide, drepte si oblice, ele nu sunt deloc asemanatoare, fiecare are efecte si caracteristici diverse:

 

 

“Miscarea moderata trebuie sa semene cu zvacnirea crapului in carlig; cea rapida – cu miscarea stolului de pasari care zboara contra vantului. Penisul se introduce si se scoate, se misca in sus si in jos, de la stanga la dreapta, la intervale sau in succesiune rapida, toate trebuind sa fie coordonate. Trebuie sa executam fiecare miscare la timpul potrivit, fara sa ne cramponam de un stil din pricina lenei sau a avantajului personal”.

 

 

Apoi, in carte se descriu amanuntit noua tipuri de miscari, folosind acelasi stil poetic:

 

 

1.    In dreapta si in stanga, asa cum un razboinic viteaz incearca sa rupa randurile dusmanilor.
2.    In sus si in jos, asa cum un cal salbatic da din copite in rau.
3.    Se scoate si se introduce, asa cum stolul de pescarusi se joaca in valuri.
4.    Se executa miscari profunde si la suprafata, alternand rapid, asa cum vrabia ciuguleste boabe de orez din piulita.
5.    Se executa miscari profunde si la suprafata, in succesiune constanta, asa cum o piatra se rostogoleste in mare.
6.    Se introduce usor, asa cum soparla se strecoara in culcusul ei pentru iernat.
7.    Se izbeste rapid, asa cum sobolanul speriat se repede in galeriile lui.
8.    Se balanseaza, apoi se izbeste, asa cum vulturul prinde din zbor un iepure zarit.
9.    Se ridica si se coboara, asa cum o barca mare cu panze infrunta, plina de curaj, furtuna.

 

 

Toate aceste miscari efectuate cu viteze, forta si profunzime diferite, produc nuantele de placere care intetesc iubirea barbatului si a femeii. De aemenea, variatiile ii furnizeaza barbatului metoda de control a ejacularii si ii mentine penisul in erectie un timp indelungat…

 

 


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Exit mobile version