In vizor

O firma clujeana a primit, cu dedicatie, doi ani la rand contractul pentru organizarea Zilelor Florestiului

In ultimii doi ani, Primaria Florestiului a acordat aceleiasi firme de casa, pe ochi frumosi, contractele pentru organizarea sarbatorii “Zilele Florestiului”. In 2013 si 2014, SC Mind-Shop SRL a incasat 70.000 de lei de la primaria Floresti doar pentru ca a “pus la cale” balciul. Apoi, ca orice firma care se respecta, a incasat bani grei de la comerciantii care isi amplasau tarabele pe terenul destinat sarbatorii.

Exclusivitatea i-a iritat pe consilierii locali PSD, care au cerut Primariei explicatii si au depus o plangere in acest sens si catre Prefectura Cluj. De anul trecut, insa, alesii nu au mai primit niciun raspuns la intrebarile lor. Viceprimarul Florestiului, Victor Ticu Pop, desi e pesedist, sustine ca nu cunoaste framantarile colegilor lui din Consiliul Local. Ba, mai mult, despre plangeri catre prefect spune ca n-a auzit niciodata.

“Nu va pot informa exact. Fac parte din PSD, dar nu ajung la toate sedintele de consiliu. Si eu nu fac parte din nicio comisie. Nu stiu ca s-au pus intrebari vizavi de firma care organizeaza Zilele Florestiului, dar stiu ca e aceeasi firma de ani buni. Banuiesc ca aceste contracte sunt atribuite prin licitatie, niciodata nu am stiut exact cum s-au facut” a declarat viceprimarul Florestiului pentru Ziar de Cluj.  

Primarul Florestiului, Horea Sulea, se arata intrigat cand il intrebam daca a fost organizata o licitatie pentru ca firma Mind-Shop sa preia organizarea Zilelor Florestiului doi ani la rand.

“Licitatiile se fac in anumite conditii, legat de sume, legat de obiecte de activitate. Parteneriatele se fac in alte conditii”, a spus Sulea.

SC Mind-shop SRL a fost inregistrata in 2001, avandu-l pe Augustin Iosif Pervain administrator. Acesta, impreuna cu Calina Angela sunt singurii asociati ai firmei. Mind-shop se descrie ca agentie de publicitate full-service:

“De 10 ani oferim servicii integrate, de cea mai inalta calitate. Derulam proiecte la nivel local, national si european, lucrand indeaproape cu clienti dintr-o variata gama de domenii. Aducem plus valoare tuturor clientilor nostri prin munca asidua, seriozitate si inovatie. Printre serviciile si produsele noastre se numara: consultanta, design, PR, branding, tipar, obiecte promotionale, OOH, signalectica/POS, multimedia, organizare evenimente si multe altele”.

In 2013, Mind-shop a avut o cifra de afaceri de aproape 3 milioane de lei si un profit de 210.897 de lei. In 2012, aceeasi firma a avut o cifra de afaceri de peste 3,5 milioane de lei.

sursa foto: eclujeanul.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *