Un incident șocant a avut loc într-o aeronavă a companiei Wizz Air care pleca de la București spre Izmir. O pasageră a fost debarcată de către angajații companiei aeriene după ce aceasta ar fi folosit „un limbaj abuziv”.
Femeia susține că nici vorbă să fi făcut scandal, doar le-a reproșat angajaților modul în care sunt tratați pasagerii, asta după ce atât zborul dus cât și cel întors au avut întârzieri de câte trei ore.
„Wizz Air instaurează cenzura pe zborurile sale!!! Dacă îndrăznești să te plângi de serviciile proaste și sa le reproșezi ca “sunt o companie de doi bani” și “își tratează pasagerii cu nerușinare’, așa cum am făcut eu ieri, te debarcă abuziv din avion pentru “limbaj abuziv” și îți anulează zborul! Wizzair a avut întârzieri de câte trei ore pe zborul de vineri și cel de ieri București – İzmir și retur și nici măcar nu au catadicsit să își ceară scuze!!! O situație incredibilă, în care în loc să își trateze pasagerii cu respect, se poartă absolut execrabil! Sincer, nu am de gând să mai zbor cu Wizzair după experiența asta nefastă! Mai mulți pasageri au confirmat comandantului ca nu am avut niciun fel de comportament nepotrivit”, susține femeia.
Ziar de Cluj a solicitat un punct de vedere companiei Wizz Air pe care îl vom publica de îndată ce îl vom primi.
UPDATE
„Wizz Air confirmă că, înaintea plecării zborului W4 3125 de la București Otopeni către Izmir în data de 2 septembrie, o pasageră a avut în mod repetat un comportament turbulent față de membrii echipajului. Ulterior, pasagera în cauză a fost debarcată cu ajutorul autorităților locale. Echipajul nostru a gestionat situația în mod corespunzător, iar decizia de a debarca pasagera indisciplinată a fost luată pentru a asigura un zbor sigur și fără probleme pentru restul pasagerilor și a echipajului nostru. Siguranța este prioritatea noastră, iar compania aeriană are toleranță zero față de un comportament abuziv îndreptat către pasagerii și personalul său”, au transmis reprezentanții companiei aeriene.