Uncategorized

Nu se pedepsește, conform legii, răspândirea de INFORMAȚII FALSE? Baronul OSĂ a apărut la congresul PPE de la București cu prototipul automobilului electric ”făcut” la Cluj

Nu știm ce drept de rulare are acest prototip, cine a plătit taxa de drum și dacă nu ar putea fi asemuită unei mite măcar de imagine, dar știm că tot ce s-a răspândit prin presa de chitanțier este un fals, sunt minciuni grosolane scoase pe gură doar să le audă niște prostoi. Oricum a fost vorba doar de o cocalareală de imagine, specifică Baronului OSĂ de Cluj-Napoca.

Până și automobilul ”produs” la Cluj-Napoca și care tot OSĂ intre în producție de prin 2022, anul în care a apărut prima dată acest prototip pe străzile din Cluj-Napoca s-a îmbolnăvit de boala procrastinării. Din 2022 suntem amenințați că în curând, în curând OSĂ se producă în serie acest automobil. Atât de curând că azi-mâine trec cei 20 de ani de când OSĂ aibă și prostoiulde clujean tot ce i-a promis Baronul.

Măcar ști,. din 2022, că automobilul are o autonomie de 350 de kilometri. OSĂ intre în producție când deja interesul pentru cocălăreala cu electricitatea și ”salvați Planeta” se pierde.

Ce este intersant e faptul că nu l-am văzut pe Baronul OSĂ lipit acum doi ani de imaginea acestui automobil. S-a lipit acum ca manelistul de lănțocul de aur, să facă ”impresie” în fața liderilor PPE. Și atât.

Îl doare pe Baron fix unde îl doare și de problemele clujenilor de mașina asta. Le-ai prezentat liderilor PPE, băi, Baroane, cei 2 milimetri de centură metropolitană? Te-ai dus la Congres să faci impresie cu lucrăturile demne de buda din fundul curții de la Răchițele de pe străzile Kogălniceanu, Universității și adiacentele?

Cu aia să te lauzi, băi, Baroane, nu cu munca altora!

Ia citiți ce educație de ”partidul e-n toate cele ce sunt”, nesimțire de activist:

”Este meritul României. Au fost acele politici și facilități de încurajare a domeniului IT, pe care le-am apărat dacă ne amintim chiar și vremurile de criză. Am preferat să rupem acordul cu FMI decât să renunțăm la facilitățile pentru IT. Acestea au dat roade în România, Clujul fiind unul dintre centrele puternice de cercetare, inovare și IT din această țară.

Acea mașină este produsul creativității românilor, a clujenilor în cazul de față, care nu numai au conceput modelul, dar l-au și produs. Deci este și invented in Cluj-Napoca, și made in Cluj-Napoca. Este de fapt de ceea ce are nevoie România,” a spus la DC News TV Baronul OSĂ de Cluj-Napoca.

Care rupere de utere de mutere, băi, Baroane și ”căcare” facilități le-ați păstrat pentru IT? La care combinație a timpului ”fosta-i lele” (aka trecut), te referi?

Și cum stăm cu ”invented in Romania”, băi, Baroane, când numai conceptul provine de la un clujean care are ideea din 2014 și a fost ajutat de Universitatea Tehnică Cluj-Napoca, nu de către Baronie, restul pieselor fiind ”invented” prin alte părți.

De unde provin piesele folosite pentru construirea maşinii?

În mare parte sunt produse în Europa şi în România. Bateria este fabricată de un start-up românesc şi oferă o autonomie de circa 300 de kilometri, asigurând o performanţă medie. Caroseria este din fibră de carbon şi a fost turnată în nişte matriţe. Motoarele sunt amplasate pe roţi şi sunt produse în Croaţia. Computerul de bord este o tabletă. Cauciucurile sunt produse în România, iar parbrizele au fost turnate în Ungaria. Toate componentele de soft sunt realizate de angajaţii noştri. De asemenea, una dintre cele mai importante părţi ale maşinii este ceea ce numim managementul de baterie, adică sistemul dezvoltat de noi care controlează cum este folosită energia din baterie, cum se răceşte, cum se încălzeşte bateria, există pompe de căldură sau de răcire în funcţie de condiţiile de vreme etc. Rolul acestui sistem este de a optimiza modul în care e folosită energia.

deci piesele sunt de prin toată Europa, dar ai vorbit și tu pentru prostoii tăi care habar nu au cum să deceleze și să verifice un fake news! Dar nu se pedepsește conform legii răsăpândirea prin mijloace mass media de informații false?