In vizor

Nostalgic, #Baronul_OSĂnhauzen dă exemple din dictatură: ”În Asia, dacă nu ai loc de parcare, nu îți cumperi mașină. Așa era în Shanghai”

Fiind joi, a fost zi de scaldă la presa de chitanțier pentru #Baronul_OSĂnhauzen, Înalt Prea Excelența Sa, Primarul.

Din scăldătoarea mediatică și-a lansat nostalgiile comunistoide (puternică educație a primit în perioada în care era utecist și uasecerist de nădejde, dacă-l ține până în ziua de azi):

”Benzile dedicate vor continua ca politică de extensie a transportului public în Cluj. E suficient să te urci pe autobuz de aici de la Memorandumului și să te duci cu mașina și să vezi cât timp faci. E simplu ca bună ziua. E de ordinul evidenței că ele aduc beneficii și sunt viitorul. Evident că mașina nu va putea fi scoasă din oraș, dar va putea fi prioritizat transportul public, în așa fel încât mai mulți oameni să meargă cu transportul public și mai puțini cu mașina.

Numărul de mașini crește, dar noi nu avem ca în Asia politici prin care nu poți să îți cumperi mașină, dacă nu ai loc de parcare. În Asia, dacă nu ai loc de parcare, nu îți cumperi mașină. Așa era în Shanghai. Acolo e altă politică. La noi, însă, e invers. Cumperi mașini câte vrei și după aceea, în trafic, noi prioritizăm transportul public și dăm șansa celor care nu poluează și celor care vor să facă un efort ca să ajungă mai repede unde merg, fără să interzicem mașina, care este un drept constituțional”, a declarat Excelența Sa, Mult Prea Meșterul Cârmaci.

Primul Cosaș al Urbei predă Constituționalism la UBB. Realizați cam care este respectul acestuia față de proprietatea privată, banii personali și liberul arbitru al celor care-i dețin să facă ce vor mușchiul lor cu ei, că de aceea i-au muncit! Urlă comunismul și dictatura în Mult Prea Eternizatul Vânzător de Gogoși al Urbei.

Dacă ar fi după el, ar da legi de raționalizare a combustibililor, de circulație cu numere cu soț alternatic cu numere fără soț.

Ar mai fi de zis că Shanghai este cel mai mare oraș din China și un centru important comercial în Asia. Orașul are o populație de peste 30 milioane de locuitori.

Cluj-Napoca e ca un găinaț pe una dintre străzile acestei metropole. Compară și Cârmaciul plopul cu perele și răchita cu micșunelele.

Să ne amintim cum în primii ani de mandat, promitea că OSĂ facă miliarde de locuri de parcare și chiar se apucase să le facă. Că va face parkinguri la intrarea în oraș și câte și mai câte alte povești cu pești.

Apoi a început CTP Cluj-Napoca să cumpere motorină de la o firmă de casă de-a serviciilor, pe bani grei. Așa că s-au gândit că pot rezolva să se consume și mai mult. Cam pe aici îl ”tufe” grija față de clujeni pe Meșter Cârmaciul.

CITEȘTE:

CTP Cluj-Napoca a ars motorină de zeci de milioane de euro, luată fără licitație de la compania Oscar Downstream. Din categoria să facem Clujul neprietenos pentru mașinile personale, ca să devină prietenos pentru conturile lui Alin Niculae

Chiar nu v-ați săturat de acest #OSĂnhauzen?

Exit mobile version