Din oras

NCN: Un an de la prima emisie live a televiziunii naționale a clujenilor

În această seară NCN împlinește 1 an de la prima emisie live.

Un an de muncă pe brânci cu oameni minunați, dar dureros de puțini – ceea ce spune multe despre piața muncii în domeniu din Cluj. Mulți ar vrea să ia un ban, dar să nu depună nici un efort. Mulți ar vrea să fie jurnaliști, dar nu au educația necesară: cărți citite, cât mai multe cărți citite… vocabular, atitudine, onestitate față de meseria aleasă șamd.

Nu a fost cazul în echipa NCN-Ziar de Cluj – suntem puțini, dar la noi e ca pe vasele de pescuit creveți din Marea Nordului: fiecare știe să fie oricând util – de la mecanic și până la căpitan. Fiecare poate fi oricând și mecanic și stewart și căpitan. Nu e nici o rușine în a vrea să pui mâna și osul la muncă.

Cei care au fost și sunt în această echipă își merită cu prisosință mulțumirile, mulțumirea.

Mulțumim!

Un studiu privind percepțiile clujenilor asupra brandului NCN, efectuat în perioada 1-3 noiembrie 2017, arăta că singurul post local de televiziune din Cluj-Napoca își găsise loc în inimile locuitorilor orașului. La numai 10 luni de la relansare, notorietatea brandului era la 90 la sută dintre clujenii cu vârsta de peste 18 ani. Cu alte cuvinte 260.000 de clujeni, au auzit de NCN și cunosc acest brand. Dintre aceștia, 35 la suta ne urmăresc constant.

La un an de la relansare, 100.000 de clujeni ne urmăresc zilnic (doar în municipiu, că nu avem date despre județ și restul țării).

Le mulțumim!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Exit mobile version