Rautacisme

Nawaf Salameh, patronul Alexandrion, a aruncat mii de euro ca sa faca din blogarita Alina Ceusan, imaginea unei susanele. Dar s-a facut de "tata jena". Si el, si ea. Zero prezenta la Single Malt Society!

Nawaf Salameh, patronul Alexandrion, este unul dintre cei mai tari oameni din marketingul mondial. Efectiv el rescrie principiile acestei industrii si inoveaza la un nivel ceva de speriat. El a inventat conceptul, de exemplu, „hai sa intram sponsori cu sume infime la toate echipele si sporturile posibile”, sa le furam imaginea pe bani putini. Tot el vrea sa faca din beutura Alexandrion si brandul aferent cel putin un standard care sa faca sa paleasca de invidie portofoliul de alcoale din LVMH. Si a inceput cu o idee magnifica. Sa devina chiparavdacueici, adica un titlu de tri lei acordat de ceva batranei ramoliti din Scotia (pe bani) pentru ca tu sa te dai mare ca esti sefu’ la single malt pe Romania. Si sa ai dreptul sa porti o rochita.

Si, fiindca scotianul sirian nu-i fudul destul, si-a tras si o fundatie, ma intelegi?, Single Malt Society, unde sa promoveze valorile singalmaltului la sate si orase. Dar nu gratis, ca doar singalmaltul e pe bani. Nu era destul ca infiintase fundatia Alexandrion unde s-a bagat in seama si a premiat cu sume derizorii si diplome la imprimanta toti martalogii din pictura si teatrul romanesc. A vrut sa fie si chiparavdacueici.

Si si-a ales el si niste ambasadori, mancati-as, unul mai reprezentativ ca altul: Alina Ceusan (Ambassador Single Malt Society for Transylvania), Olimpia Melinte (Ambassador Single Malt Society for Moldavia), Adrian Despot (Ambassador Single Malt Society for Banat) and Petre Fumuru (National Ambassador Single Malt Society).

Bai, ati inteles? ALINA CEUSAN, blogarita de feshan, fraierilor, cu 200 de mii de falauari pe feisbuc si miliarde pe instagram, aia cu botox in buze, o pretioasa penibila ce fraiereste companiile ca e mare influensara de o eficienta sora cu moartea (cand o vezi cat e de boita).

Saracu’ Salameh, inteligent nevoie mare, a platit niste zeci de mii de euro sa ii ia pe astia ca ambasadori, a platit si reclama in ZF ca sa faca cunoscut publicului ca s-a ouat o idee stupida.

AICI puteti vedea cum „esplica” Ceusanca valorile singalmaltsosaiti.

Mai mult, Salameh, patronul Alexandrion, un soi de Unirea mai cu staif, a facut si o lansare la Cluj, in noiembrie 2017, ca sa faca rahatul praf, platind si acolo niste mii de euro agentie Daminescu Coltun Burleanu (n.r. nu m-am putut abtine), unde invitatii au tabarat instant, caci era mocaciune la beut si halit. Acolo, Salameh a facut un anunt ce a oprit emisia CNN: ca va face primul wisky singalmalt la autobaza din Pleaşa. Rupator! Au si pus eticheta din aia cu establiş la 2017, ca sa fie rahatul cu frisca.

Poza din momentul establişmentului fundatiei de la Cluj, unde se vede clar ca Alina Ceuşan are tatele lasate.

 

In fine, treaba lor ce face Salameh cu banii sai. Noi chiar am crezut ca se potolesc cu penibilitatea asta. Dar nu, frate!

Astazi, cel mai citit blogger din Romania, Vali Petcu, a scris pe zoso.ro un text senzational in care demonstreaza ca salameh, pe langa ca e un cocalar al marketingului, mai e si prost. Sau prostit. 

In loc sa se potoleasca cu evenimentele, ieri au organizat un eveniment in care au chemat fraierii sa le explice despre valorile morale ale singalmaltului de Pleaşa.

Dupa cum bine remarca Vali Petcu, la eveniment s-au inscris 100 de persoane. Nu putin. Foarte putin.

… mai ales daca tinem cont ca Ceusanca are peste 200 000 de followeri.

 

Deci cam atat de „influenta” s-a dovedit ambasadoarea vietii. 

Dar asta nu e tot. Din cei 9 interesati de eveniment, stiti cati au venit in cele din urma? Hahahahahaha. 4!

Dupa cum o arata si videoul de mai jos.

Noi am ras foarte bine.

Iata si o poza cu „audienta” incredibila a evenimentului, toata pe target.

La final, avem un mesaj de transmis lui Nawaf: ahahahahahahahahahahahahaha!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *