Rautacisme

Napolact intra in faliment. Friesland nu mai are bani de niciunele, profitul pe 2022 e mai mic ca al unei placintarii

Cunoscutul brand clujean de produse lactate, cumparat de corporatistii FRIESLAND acum multi ani pentru a-i vinde terenul de sub fabrica cu multe milioane si transferand productia la alte fabrici, este foarte aproape de faliment.

De unde ne dam seama? Sunt doua motive serioase.

Primul, e profitul Friesland, proprietara Napolact, pe 2022: doar 46 000 de euro la ditamai cifra de afaceri de peste 116 milioane de euro.

Aici exista doar o singura explicatie: lipsa de respect a rechinilor olandezi ce patroneaza Friesland fata de Statul Roman si care miroase a eludare de taxe si optimizare fiscala agresiva. Olandezii pur si simplu refuza sa declare profit si eludeaza taxele aferente.

Al doilea motiv este emailul primit de noi la redactie ieri din partea Ralucai Ionescu. De fapt, nu email, ci spam. In numele companiei de PR pentru care lucreaza Raluca Ionescu, adica Friesland, ni s-a cerut publicarea unui material laudativ despre brandul Napolact.

Raluca Ioana Ionescu de la anonima firma Brain 4 Strategy mai bine s-ar apuca de videochat, o chestie mult mai onorabila decat sa spamezi toata ziua presa si sa cersesti free media. Ala nu e PR, papushe, e piarizm, obicei pe care sefa ta, Ana Maria Diceanu, l-a deprins de pe vremea cand facea parte din gasca de papagali de la GMP PR.

Eu o inteleg pe doamna Diceanu, sincer, ca vad ca si ei ii merge greu cu firma, profit din parti, dar incasari cat casa. Ea ia fee-uri lunare e pr de la „corporate” si ii minte cu mega expunere, care e zero in realitate. Napolact e painica ei, a furat contul de la GMP si si l-a dus ei. Dar parca nu asa se face!