Rautacisme

Mircea Bravo cerseste reclama moca de la presa locala, desi incaseaza 15 000 de euro pe filmuletele sale publicitare cu scenarii de gimnaziu

Mircea Bravo e un tanar (in fine, era) care s-a afirmat in social media prin filmuletele sale „de ras” in care combina dume vechi recalibrate cu publicitate mascata la diverse firme pe care le factureaza din greu. Adica cel putin 15 000 de euro la un „act artistic” de asemenea gen.

Mirciulica a fost un oportunist intelept la inceputurile social media, facand niste cifre bune pe Facebook, dar n-a prea lovit-o pe Insta si Twitter unde are cifre putin mai modeste.

In fine, nu e ca si cum ar fi sarac. Ultima sa idee, de o inteligenta epocala, adica nici vorba, a fost sa bage bani in productia filmului Mirciulica. Nu credeam ca in 2022 se mai pot scoate filme naive cu scenariu de scoala generala si mai ales cu scopul de a fi rulate in cinematografe, caci nu-i asa, cinematografele raman un model de business strong dupa pandemie, rup oamenii salile de cinema.

Atata de tare merg cinematografele, ca proprietarul Cinema City unde va fi difuzat Mirciulica se pregateste sa sucombe.

 

Dar, bre, fiecare face ce vrea cu banii. Dar macar sa nu ne deranjeze, cel putin pe noi, cei din presa locala cu miloaga lui.

Dis de morning, Mirciulica si-a trimis o sclava la spamat presa locala din tara, ca no, daca e Suceava, poate or fi mai prosti.

Simonica vrea sa trimita kit de presa „cacum” lansarea filmului Mirciulica ar fi vreo stire de nivel planetar. Asta e tupeu, nene, sa cersesti free media de la presa locala, cand tu incasezi fara greata sume exorbitante pentru niste susanele artistice!

PS: Ioi, da, visul e sa il vanda la Netflix, caci da, Netflix a ajuns tomberonul tuturor thrash-urilor din Romania de la Selly in jos.