Anchete

Mihaela Rus a halit 700 000 de euro prin VITRINA de la Federatia Romana de Fotbal!

FRF a făcut plăţi de 700.000 de euro către Vitrina Felix Media in mandatul lui Razvan Burleanu, arata Gazeta Sporturilor, facand dezvaluiri socante din actele contabile ale FRF, persoană juridică de drept privat şi de utilitate publică, care arata ca firma Mihaelei Rus a incasat un purcoi de bani pe servicii supraplatite. Miroase a spalare de bani si o sa va aratam mai jos de ce.

 Lista de plăţi pe care FRF le-a făcut către Vitrina trece cu mult pragul de o jumătate de milion de euro:

ANUL                 SUMA (euro)

2014                   62.700
2015                   243.300
2016                   300.000
2017                   105.000

TOTAL              711.000 euro

 

Cu manutele astea doua, Mihaela Rus a smantanit 700 000 de euro de la FRF. Cu manutele astea doua, Mihaela Rus le stoarce si pe doamnele din Asociatia Femeilor de Afaceri, bagandu-le la Vitrina sa isi cheltuie banii pe „creatie” si outdoor. Rusinica!

 

Două plăţi extrem de ciudate!

 

Din contabilitatea detaliată a FRF se evidenţiază două plăţi controversate, privite din perspectiva raportului servicii prestate versus sumă achitată:

 

1. În 9 decembrie 2016, FRF a plătit suma de 130.787, adică aproape 30.000 de euro, către Vitrina Felix Media, iar la explicaţii servicii se specifică: „Branding Cupa României 16-imi montaj prin autocolant sală conferinţă”. 

2. Pe 21 decembrie 2016, FRF achită 8.022 de lei, adică spre 2.000 de euro, pentru „plic invitaţii executive club meci România – Polonia”. Cel mai scump plic pentru invitaţii costă 40 de bani, rezultă că FRF ar fi achiziţionat peste 20.000 de plicuri!!!

 

GSP a contactat-o pe Mihaela Rus, director general la Vitrina, pentru a o întreba dacă sumele în cauză sunt reale sau e o greşeală, având în vedere cuantumul extrem de ridicat pentru nişte servicii care în mod normal n-ar costa atât.

„Mai bine vorbiţi direct cu persoana care se ocupă de contractul cu FRF”, a spus Rus. Gabriela Gorcan a avut, la telefon, o reacţie de surprindere când a auzit sumele: „Mi se pare suma mare, dar daţi-mi datele, verific şi revin cu un telefon”. 

 

După 20 de minute, a revenit şi a solicitat o comunicare oficială prin mail, la care a oferit următorul răspuns: „Vă confirmăm încasarea acestor plăți care reprezintă contravaloarea unor servicii prestate pentru FRF. Detaliile serviciilor sunt supuse clauzelor de confidențialitate prevăzute în contractul cu FRF. Vă rugăm să vă adresați FRF, ca parte contractantă, pentru alte amănunte”. 

13.300 €e suma pe care FRF a achitat-o în contul Vitrina în decembrie anul trecut pentru „montaj-demontaj mashuri sponsori la amicalul România – Turcia plus refacere materiale vizibilitate Liga 2”

 

Vitrina, pe filiera lui Popescu?!

 

O altă posibilă explicaţie pentru care FRF a ales Vitrina pentru servicii de publicitate ar putea fi actualul director de marketing, Bogdan Popescu. Acesta vine în cadrul FRF în septembrie 2014, iar prima plată pe care Casa Fotbalului o face în contul firmei Vitrina are loc în octombrie acelaşi an! 

Ce servicii a oferit Vitrina Felix Media către FRF

– steaguri tricolore pentru meciurile echipei naționale
– cartonașe pentru coregrafiile de pe stadion
– plicuri
– felicitări Crăciun, Paști
– realizarea de cadouri pentru membri și colaboratori
– bannere
– autocolante
– branduire stadion
– fulare
– badgeuri acces
– panouri sponsori
– program de meci
– diplome
– brăţări acces
– panouri conferințe de presă
– branding pentru Centrele de Excelenţă

„Este o firmă de la Cluj despre care dacă cineva s-ar interesa mai mult ar avea surpriza să descopere câte sute de mii de euro încasează de la FRF. Totul este cu circut închis, nu se votează nimic în Comitetul Executiv” (Florin Prunea, 2017)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Exit mobile version