Rautacisme

Mamprenoare & cersetoare! A aparut o "epigoanca" de-a Mihaelei Rus. Se numeste Alina Bota si ia sapte piei de cash de pe mamicile naive ale Clujului, dar vrea reclama moca de la presa locala!

Alina Bota este o tantica ce a pornit de ceva vreme o tepulica de proiectel pe care l-a parfumat putin cu niscaiva cuvinte de genul „responsabilitate”, „coaching pentru mamicile antreprenor”, „independenta financiara” si alte dume. Astfel, s-a constituit Comunitatea Mamprenoarelor. Mamprenoare, da? V-ati prins, da? E si creativa, da?

Nu era destul ca aveam Asociatia femeilor de afaceri care nu au nicio afacere sau sunt neveste de afaceristi, de pe care Mihaela Rus de la Vitrina ia cascaval pe agentia de publicitate, nu era destul ca Crina Doda Ciocian a creat susaneaua Za Uoman, a fost nevoie sa mai apara o nisa pentru fraierele plictisite ale Clujului: nisa mamicilor. 

Boon, fiecare face ce stie in viata, nu ne-am fi bagat faimosul venin editorial in acest articol si nu am fi bagat in seama ever comunitatea mamprenoarelor daca nu ar fi inceput sa aiba tupeul de nesimtite, ne referim la Alina Bota si la Lia Valendorfean, sa ne spameze cu comunicate „dragutele” de presa. Pai, fetelor, daca va mananca tastatura, va scarpina Alexa.

Pe Lia Valendorfean nu aveti de unde sa o stiti. A fost acum un secol ziarista, una fada, si s-a mutat ca purtator de cuvant la Agentia de Dezvoltare Regionala Nord-Vest unde a frecat mentosana pe salarii babane si pe programe europene fara relevanta.

Cum a apucat-o mamiceala, Liuta, draga de ea, si-a facut si ceva butic senzorial unde bei apa zen, in fine, deci a devenit si mare antreprenoare, ba chiar a preluat si imeeeensa responsabilitate de a fi purtator de cuvant al Comunitatii Mamprenoare. Postura din care spameaza constant presa locala cu activitatile asociatiei, unele de o intensitate cosmica. Adica… nici vorba.

Liuta ne-a trimis balariuta asta astazi, asteptand probabil sa publicam mizeria patetica pe care ea o numeste comunicat. Si sa o publicam gratis. 

Stiti de ce am aruncat in risaical bin mizeria ei? Pentru ca aceasta Comunitate a Mamprenoarelor este o minciuna, este un proiect cu aparente de dragalasenie si cu aparente de CSR, din care, in fapt, Alina Bota isi trage bani seriosi.

Ba, dar nesimtirea Botei e mare rau!

Ea vrea mocaciuni de la presa locala, gudurandu-se ca vaai! ce mumos mamprenoresc mamicile din proiect, in schimb, matusica Bota nu se sfieste sa le factureze pe mamicile ce viseaza sa rupa in business. Si o face reusind sa fie mai penibila chiar decat Lorand Soares-Szasz, care chiar e campion la dume!

Ahahahahahahahahahahahaha!

Scuzatin-ne, am gresit: AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!

 

Bai, Alina Bota asta il baga in groapa pe Lorand, e muuuuult peste dumele simpaticului couci de biznis! Auzi, tu, ba, 1300 de lei pentru analiza personalitatii „prin diverse instrumente si teste de coaching”. Ahahahahahahahahah!

 

Bun, acuma, daca exista fraiere care vor sa dea bani pe asa ceva, nu e treaba noastra! Treaba noastra este sa nu ne mai spameze Liuta cu balariuta de comunicat. 

Sau sa isi plateasca aparitiile din presa. Nu de alta, Lia si Simona, dar sa stiti ca am aflat ca la tipografia aia unde ati tiparit revistuca aia penibila despre mamele din „comunitate” nu v-a facut nimeni gratis productia, ati platit cu bani, nu cu aer! De ce credeti ca presa locala e sluga voastra? Cu atat mai mult cu cat, „implicarea” a fost de 200 de lei per pagina, caci sa nu va inchipuiti ca portretele de mamici din revista scoasa au fost pe moca. 

 

PS: Sa stati linistite, articolul asta nu va costa! 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *