In vizor

Liderii coaliției de guvernare s-au reunit joi, la Palatul Victoria, pentru a discuta formula viitorului cabinet, dar tot azi, deși ar mai fi o întâlnire la Cotroceni și o grevă în Educație pe țeavă, Ciucă se întâlnește cu Boc să asiste la semnarea contractului pentru metrou

Liderii coaliției de guvernare s-au reunit joi, la Palatul Victoria, pentru a discuta formula viitorului cabinet, dacă UDMR rămâne sau nu la guvernare și posibile soluții pentru greva profesorilor. Reuniunea are loc cu 24 de ore înainte de momentul în care premierul Nicolae Ciucă este așteptat să-și depună mandatul. Tot azi, liderii PSD, PNL și UDMR ar urma să se se întâlnească cu președintele Klaus Iohannis ca să discute despre rocada guvernamentală. Dar, cel mai important, tot azi, de la ora 15, la Primăria Cluj-Napoca, în prezența prim-ministrului Nicolae Ciucă și a altor oficialități guvernamentale, se semnează ”cel mai mare contract din Transporturi” (mai mare ca toate autostrăzile României, mai mare ca întreg Universul cunoscut): metroul clujean. Ori se teleportează Ciucă, ori se reportează întâlnirea de la Cotroceni. Oricum greva profesorilor nu contează.

Prin urmare, avem așa:

Greva profesorilor din învățământul preuniversitare care este pe cale să dea peste cap întreg anul școlar. NEIMPORTANT.

Țedință de Coaliție la Gvern – ce tocmai a început: EXTREM DE IMPORTANT: se discută despre ciolan și cum se împarte acesta. PSD și PNL au convenit ca viitorul Guvern să conțină 18 ministere. Dacă UDMR nu va accepta să dețină vicepremier, Mediu și Fonduri UE, atunci în viitoarea configurație a Guvernului PSD și PNL vor deține, fiecare, câte 9 ministere și câte un vicepremier. În timp ce social-democrații doresc ca UDMR să rămână în Guvern, PNL ar prefera ca UDMR să nu mai facă parte din Guvern. Prin urmare, cum vă ziceam: EXTREM DE IMPORTANT.

Între timp, sindicaliştii din Educaţie organizează un protest în Piaţa Victoriei, în cadrul mitingului urmând să fie anunţat răspunsul sindicatelor cu privire la oferta Guvernului, potrivit liderilor Federaţiei Sindicatelor din Educaţie „Spiru Haret”.
Secretarul general al Guvernului, Marian Neacşu, a declarat, miercuri seara, că profesorii şi personalul auxiliar ar putea primi un card pentru cariera profesională, sumele propuse pentru a fi acordate fiind de 1.000 lei în iunie şi 1.500 lei în octombrie. Secretarul general al Guvernului a precizat că în acest moment nu poate fi vorba despre creşteri salariale şi nici despre acordare de sporuri. TOTAL NEIMPORTANT. În fond slugoii politici din fruntea Inspectoratelor Școlare Județene au suspendat, ilegal, contractele de muncă ale profesorilor greviști. În lipsă de pâine, sindicaliștii tot la cuțitul și pita guvernanților ajung.

Tot azi, liderii PSD, PNL și UDMR ar urma să se se întâlnească joi cu președintele Klaus Iohannis ca să discute despre rocada guvernamentală. EXTREM DE IMPORTANT. Că Primul Voiajor al Patriei a cerut ca ”rotativa” să ”se facă sticlă”, adică șnur, adică fără sincope, să nu-i fure lui din timpul de concedii sudate cu vacanțe.

Și aflăm că tot azi, la ora 15, adică în mai puțin de 5 ceasuri de la momentul publicării acestui material, încă premierul Ciucă (că mâine își depune mandatul, așa i-a cerut Paltonarul de la Cotroceni, ca totul să fie ”sticlă”), va fi prezent la Primăria Cluj-Napoca să-i facă nițel PR lui Emil Boc cu semnarea ultra-mega-contractului cu metroul. CÂT DE IMPORTANT poate să fie, încât Ciucă să activeze tunelul dacic de sub Bucegi și să ajungă la timp la Primăria Cuj-Napoca?

mai alesc că după acest simplu exercițiu de imagine politică, joc de gleznă de PR, semnarea contractului, urmează zile și nopți în care asocierea de firme care va realiza lucrările la metrou va trebui să constituie garanția în cadrul proiectului, urmând ca, ulterior, să fie emis ordinul de începere a lucrărilor. Apoi, în termen de 6 luni de la semnarea respectivului ordin urmează 6 luni pentru proiectarea lucrărilor. După care OSĂ urmeaze eliberarea autorizației de construcție și începerea lucrărilor în teren.

Între timp, TOTAL NEIMPORTANT în tot acest exercițiu de imagine și joc de gleznă de PR, tot nu există un supervizor al lucrărilor la metrou.

Deci?

Exit mobile version