Rautacisme

LIBERO Events organizeaza susaneaua The Woman cu sponsori grei, dar se milogeste presei locale pentru o mocaciune de aparitie. Crina Ciocian, Vivo! sau Grand Hotel Italia va dau gratis locatiile? Ne indoim!

O noua zi, o noua firma de „iventz” si „piar” care cere presei locale prin intermediul spamului amabil, ala cu smiley, sa publice, in masura in care „considera ca acest eveniment e relevant”, o mocaciune gratis, ca si cum ar trebui sa fim dati pe spate, noi, proprietarii de ziare online, radiouri, ziare tiparite sau televiziuni, de importanta faptului ca vine Mariuca Talpes sa ne lumineze ziua.

Firma in cauza se numeste Libero Events, e destul de tanara si inca nu are date financiare publicate la ANAF, ceea ce e surprinzator, fiindca Libero Events organizeaza de multi ani evenimente de genul The Woman, Touristica, TeComm, de unde incaseaza, ba din inchirierea de standuri (vezi Touristica), ba din sponsorizari, zeci de mii de euro pe fiecare serie de evenimente.

Cu toate acestea, sotii Bogdan si Crina Ciocian, care apar in galaxia de firme cu brandul LIBERO, apeleaza la mocaciuni de tip free media, in loc sa plateasca reclama cinstita presei locale. 

Si asta este straniu. Fiindca ei cred ca presa locala e un bun public. Dar nu mai cred asta cand se lovesc de, de exemplu, inchiriatul locatiilor pentru evenimentele lor. Fiindca daca merg la Vivo!, fara 3000 de euro nu scapa la chirie, daca merg la Grand Hotel Italia, oamenii aia ii factureaza cu mii de euro pentru eveniment. Nu e pranz gratis decat in capul acestor mari antreprenori din industria de eventing, mari promotori ai parteneriatelor media cu tot felul de site-uri obscure cu 100 de vizitatori sau cu bloggerite piscotare de gen Bendre si Chisiu.

Asadar, cand ai sponsori de genul Raiffeisen, Aegon (apropo, penibila limba in dos la Sanziana Maioreanu, CEO Aegon, care e si speaker, si sponsor), Avon, te mai zgarcesti la niste reclama platita cinstit in media? Nu, bre, ca asa se fac banii, mancand de sub unghii proteinele stranse ieri!

Nici nu ne miram de motto-ul doamnei Crina Ciocian, pus la loc de cinste pe pagina de Facebook: „Tot ceea ce poate fi cumparat nu are neaparat valoare!”. E relevant sa fii ipocrita, fiindca, desigur, o excursie in Singapore se cumpara cu citate, nu cu cash! 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *