Din oras

La trei zile de când a fost dat în folosinţă, au apărut primele probleme la Podul Traian. Circulaţia troleibuzelor blocată

La trei zile după ce a fost redat circulaţiei mijloacelor de transport în comun, firele utilizate de troleibuze de la intersecţia străzilor Traian şi Decebal au cedat blocând traficul pe Podul Traian. Pe ruta Gară- Centru, troleibuzele au fost înlocuite cu autobuze, în timp ce călătorii au avut de aşteptat mai bine de o oră în soare. 

Din graba de a inaugura la timp Podul Traian, chiar dacă deja cu o întârziere de 6 luni față de termenul promis, la doar trei zile de la eveniment au apărut primele probleme la lucrare. Cablurile de alimentare ale troleibuzelor s-au desprins de pe stâlpii de curent de care fuseseră prinși în grabă, fapt ce a făcut imposibilă circulaţia mijloacelor de transport în comun. 

CTP a intevenit în forţă cu trei echipaje pentru a soluţiona rapid incidentul. Cu toate acestea, pe strada Traian, la ora 13.00,  troleibuzele erau înşiruite iar la momentul publicării materialului călătorii încă aşteaptau cuminţi în mijloacele de transport în comun să se rezolve problema.  

Podul Traian a fost inaugurat vineri după ce aproape un an de zile a fost închis circulaţiei. La eveniment, primarul Emil Boc i-a obligat pe ingineri să stea sub construcţie, dar a uitat să ridice ochii spre cer pentru a verifica firele de curent. Lucrările de construcţie au demarat în data de 22 august 2016. Compania de Transport Public Cluj-Napoca SA anunţa reluarea circulaţiei mijloacelor de transport în comun pe Podul Traian, începand din 1 iulie 2017, dar azi troleibuzele 3, 4 şi 5 au avut accesul interzis ca urmare a ruperii cablurilor de curent din apropeire podului. Valoarea plătită de primărie  firmei Diferit pentru refacera podului a fost de 6,5 milioane de lei. 

Incidentul de azi demonstrează, încă o dată, că la Cluj-Napoca investiţiile făcute de primărie sunt executate de mântuială. 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Exit mobile version