Jos palaria

Jos pălăria Electrogrup, pentru premiul „Made in Romania”!

Bursa de Valori Bucureşti (BVB) a anunțat și a premiat cele 15 companii care s-au calificat în ultima etapă a proiectului „Made in Romania”, printre acestea numărându-se şi compania clujeană Electrogrup, care activează în domeniul lucrărilor de instalaţii electrice.

Proiectul „Made in Romania” este organizat pentru prima dată în istoria pieței de capital românești cu scopul de a identifica și susține viitoarele „motoare” ale economiei locale sau din regiune. Celelalte companii nominalizate sunt 2Performant Network (din Bucureşti, domeniu de activitate piaţa digitală), Agricover (Ilfov, soluţii inovatoare în agricultură), Amber (Bucureşti, IT şi dezvoltare software), Autonom Rent-a-Car (Neamţ, înscrieri auto şi leasing operaţional), Blue Air (Bucureşti, transport aerian), Cris-Tim (Bucureşti, comerţ cu carne şi produse din carne), Good People (Bucureşti, restaurante), Ivatherm (Bucureşti, produse parafarmaceutice), IRUM (Mureş, fabricarea maşinilor şi utilajelor pentru agricultură şi exploatări forestiere), Lasting System (Timiş, soluţii IT&C), Smart Bill (Sibiu, servicii şi software), Softelligence (Bucureşti, servicii şi software), Prutul (Galaţi, producţie de ulei vegetal) şi Vola.ro (Bucureşti, agenţie on-line de turism).

Cele 15 companii finaliste au fost anunțate în cadrul evenimentului „Made in Romania”, desfăşurat în 3 aprilie, la care au participat peste 100 de antreprenori și directori executivi ai companiilor românești, alături de membrii comisiei de nominalizare și membrii juriului. În cadrul evenimentului, două dintre companiile listate – Bittnet Systems (BNET) și Ropharma (RPH) – au fost invitate să participe în cadrul competiției în calitate de experți. Următorul pas al competiției „Made in Romania” este ca, în perioada aprilie – noiembrie 2017, firmele selectate să participe la un program special de mentorat dezvoltat de BVB și partenerii săi. În fiecare lună a acestei perioade, vor fi abordate diverse teme, precum marketing și branding, strategie și inovație, audit și finanțare pentru dezvoltarea afacerilor,în cadrul unor workshop-uri, traininguri, şi întâlniri 1 la 1. Astfel, BVB împreună cu partenerii din proiect vor avea ocazia să stimuleze companiile în procesul de inovație și bune practici. În plus, pentru a sărbători succesul celor 15 companii, BVB va publica anul acesta o carte dedicată poveștilor de creștere a companiilor.

Printre partenerii concursului se numără şi Grupul Banca Transilvania.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Exit mobile version