Afacerea zilei

Iulius Mall conduce detasat in topul „check-in”-urilor clujenilor pe Facebook! Afla cum a incheiat anul si ce evenimente inedite pregateste

2014  a fost un an de cumpana pentru sectorul comercial. Fiecare jucator din piata a incercat sa se adapteze si sa isi maximizeze atuurile in lupta pentru a deveni prima optiune a consumatorilor.

Iulius Mall Cluj e situat la 2,5 km de centrul orasului. Proximitatea e determinanta in alegerea unui centru comercial, alaturi de ambianta si facilitatile oferite. Insa modul in care acesta raspunde nevoii de socializare e alt aspect care tinde sa devina tot mai semnificativ.

Sorin Guttman, general manager al Iulius Mall, a avut amabilitatea sa ne raspunda la cateva intrebari despre anul care s-a incheiat, realizari si proiecte noi in derulare.

Cum apreciati ca a fost anul 2014, din punctul de vedere al retail-ului?

Anul 2014 a fost un an normal de dezvoltare, de evolutie in trend cu piata, dupa o perioada de stagnare, datorata crizei economice. Mall-ul a avut o evolutie organica. Ne-am dezvoltat in aceeasi tendinta pe care a avut-o piata.

Publicul clujean este selectiv, exigent cu serviciile pe care le primeste, dinamic si dornic sa interactioneze in mediul online. Iulius Mall raspunde acestor trenduri, de relaxare, culturalizare si socializare, fiind destinatia preferata de shopping si petrecere a timpului liber. Un argument in acest sens sunt si statisticile care indica faptul ca Iulius Mall este pe primul loc in topul locatiilor din oras din care clujenii au dat „check-in” pe reteaua de socializare Facebook. 

In ceea ce priveste rotatia operatorilor, Iulius Mall s-a stabilizat. Gradul nostru de ocupare a crescut. Se simte o putere de cumparare crescuta in oras. Domeniul IT a compensat o buna parte din efectele generate de criza imobiliara.

Care sunt cele mai importante realizari din 2014?

Am imbunatatit modul de utilizare a parcarilor, prin crearea unor spatii separate pentru personalul din cadrul mall-ului. Clientii au constatat ca sunt mult mai multe locuri libere.

In decembrie, am dat in folosinta rampa de acces la zona de intrare, pentru a facilita accesul clientilor nostri, in special tinerelor familii cu bebelusi si a persoanelor cu handicap locomotor.

Cea mai mare realizare, dedicata segmentului office, a fost darea in folosinta, in luna septembrie 2014, a United Business Center Tower, care se afla in imediata proximitate a Iulius Mall Cluj. Cladirea de birouri clasa A are o suprafata de 10.000 mp si este ocupata in proportie de 100% de companiile Endava si Genpact. Imobilul a fost construit cu respectarea principiilor pentru „cladirile verzi” si este in curs de certificare LEED.

Ce evenimente deosebite ati gazduit?

Din dorinta de a atrage un public eterogen si numeros, mixul de chiriasi, in continua adaptare la trendurile pietei, este completat cu o agenda de evenimente pentru intreaga familie.

Anul trecut, pe 8 martie, Iulius Mall si cele mai frumoase doamne si domnisoare au adus orasului Cluj-Napoca primul titlu GUINNESS WORLD RECORDS®. In cadrul evenimentului, 1.384 de persoane au stabilit un nou record mondial la categoria „Cele mai multe femei care se rujeaza simultan”.

Pentru iubitorii cailor putere, la Iulius Mall s-a organizat o expozitie de colectie, „Vintage Motorcycles”, cu 15 motociclete de legenda.

In luna octombrie 2014, Iulius Mall a gazduit evenimentul „Atipic Beauty”, o prezentare de moda inedita, oferita de femei imobilizate in scaune cu rotile.

Pentru a acoperi toate pasiunile clujenilor, periodic se organizeaza targuri tematice, manifestari sportive, concerte, expozitii si actiuni culturale. Campaniile desfasurate de Iulius Mall le aduc cumparatorilor premii substantiale: masini, locuinte, sejururi in cele mai apreciate destinatii, bilete la marile concerte din lume si multe altele.

Clujenii iubesc manifestarile artistice in aer liber, fapt pe care l-am constatat si cu ocazia evenimentelor desfasurate in Iulius Parc: concerte ale Operei Nationale, primul festival din Romania dedicat cvartetelor de coarde, QuartFest, ateliere pentru copii etc.

Ce ne puteti spune despre evolutia traficului?

Iulius Mall Cluj reprezinta un punct de atractie pentru intreaga regiune, atat prin oferta completa de shopping, cat si prin cea de entertainment, ce include multiple posibilitati de relaxare si o varietate de evenimente. Acest lucru se reflecta in numarul tot mai mare de persoane care vin la Iulius Mall.

In 2014, traficul inregistrat a fost de peste 15,3 milioane de persoane, in crestere fata de anul 2013. De altfel, numarul persoanelor care viziteaza Iulius Mall Cluj a crescut constant, in primul an de functionare inregistrandu-se un trafic de 11,5 milioane de vizitatori.

Ce noi chiriasi premium au venit in Iulius Mall?

Inca din prima zi, Iulius Mall a adus mai aproape de clujeni branduri renumite, publicul din aceasta zona fiind pasionat de tendintele in moda si punand un accent deosebit pe calitate. Este o preocupare constanta pentru Iulius Mall de a-si actualiza portofoliul de branduri si servicii, astfel incat sa se plieze pe cerintele consumatorilor.

Anul trecut au continuat inaugurarile de magazine, printre noii operatori numarandu-se: MAC Cosmetics, Gaastra, Kettler, London Tailors, Otter, Lovely by M, Dressing Room, Happy Color, Aramis Feeling, Lytos, Sevda, Profi Hair Shop etc.

Ce planuri aveti pentru 2015?

Planurile pentru 2015 ale Iulius Mall Cluj vizeaza consolidarea operatiunilor si mentinerea cresterii organice inregistrata in anii anteriori. De asemenea, ne dorim sa venim in intampinarea clientilor nostri cu noi evenimente si campanii de marketing care sa fie in ton cu dinamica publicului clujean.

Spre exemplu, pana pe 14 februarie, la Iulius Mall Cluj se desfasoara campania „Love Ride”. Clientii care vor face cumparaturi in valoare de minimum 100 de lei se pot inscrie la aceasta competitie. Zilnic, intre orele 17.00 si 20.00, participantii vor pedala timp de 30 de minute si vor fi premiati in functie de numarul kilometrilor parcursi. De Ziua Indragostitilor, primii zece concurenti care au pedalat pe cele mai mari distante vor merge intr-un week-end romantic la SunGarden Golf & SPA Resort, alaturi de jumatatea lor.

Pe 6-8 martie, Iulius Mall a pregatit o noua surpriza pentru clientii sai. In premiera pentru Cluj-Napoca, se va desfasura un targ cu vanzare de ii si articole vestimentare populare romanesti cu expozanti de pe intreg teritoriul Romaniei. Evenimentul se numeste „Targul de Traditii Romanesti”, iar in cadrul acestuia vom avea integrat si un „Fashion show traditional romanesc”. Aceasta este doar una dintre actiunile aparte pe care le vom pregati clientilor nostri in anul 2015.   

 

Sursa foto: Iulius Mall

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *