Din oras

În „vinerea verde”, compania de transport renunță la două troleibuze: „Reducerea flotei electrice circulante, în contradicție cu ambițiile municipalității de electrificare a transportului public”

Chiar în ziua în care administrația locală a demarat proiectul „Vinerea Verde” – clujenii pot călători gratuit cu autobuzele, troleibuzele sau tramvaiele pe orice linie urbană din municipiul Cluj-Napoca – compania de transport public (CTP) a renunțat la două troleibuze de pe traseele 2 și 10. 

„De vinerea verde, Municipiul Cluj-Napoca renunță la 2 troleibuze.

 Inaugurate în toamna anului trecut după o lungă așteptare, traseele 2 și 10 au circulat din start doar de luni până vineri, cu câte 2 troleibuze fiecare, la un interval de succedare de circa 30 de minute.

Cu ocazia ultimelor modificări de orare, începând de astăzi, ambele trasee au flotă înjumătățită la numai un troleibuz/traseu, intervalul de succedare ajungând la aproximativ o oră.

Programul redus la circa 10 curse/zi, cu lungi intervale de inactivitate condamnă traseele la inutilitate.

Înjumătățirea parcului de pe noile trasee indică insuccesul acestora, reducerea flotei electrice circulante fiind în contradicție cu ambițiile municipalității de electrificare a transportului public local”, se arată pe pagina MobilitateClujNapoca. 
 

Cu toate acestea, primarul Emil Boc s-a arătat încrezător că și desfășurarea acestui proiect la nivelul municipiului Cluj-Napoca va deveni un „succes”, chiar dacă nu din prima zi:

„E prima zi, nu mă aștept ca toți cei 350.000 de clujeni să fi aflat.

Vom face campanie, vom mediatiza, vom vorbi despre asta.

Repet, nu mă aștept să se întâmple totul din prima zi”, a declarat primarul municipiului Cluj-Napoca Emil Boc pe seama implementării așa-numitului proiect „Vinerea verde” în cadrul unei intervenții telefonice la un post local de radio.

Din păcate implementarea proiectului „Vinerea Verde – Stop! Azi mașina stă pe loc!” s-a dovedit a fi defectuoasă în condițiile în care informarea publicului a fost insuficientă, fără o promovare adecvată.

Mai mult, angajați ai Companiei de Transport Public de la casele de bilete habar nu aveau de desfășurarea acestui proiect. 

 

 

 

 

 

 

 

sursa foto: capturamobilitateclujnapoca/facebook.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Exit mobile version