Din oras

Federatia Operatorilor Romani de Transport: "La Consiliul Judetean Cluj, legea nu se aplica corect nici dupa interventia DNA-ului"

Federatia Operatorilor Romani de Transport a transmis azi presei un comunicat foarte interesant in ceea ce priveste atribuirea traseelor judetene, acuzand Consiliul Judetean de miscari „suspecte”.

 

„Abuzurile si coruptia din Consiliul Judetean Cluj in ceea ce priveste atribuirea traseelor judetene continua. Dupa ce prin hotararea pronuntata de Tribunalul Cluj in dosarul 1372/117/2014 s-a dispus anularea partiala a hotararii Consiliului Judetean privind atribuirea licentelor de traseu pentru o parte din traseele cuprinse in  programul de transport public de persoane in trafic judetean, Consiliul Judetean Cluj recidiveaza publicand in mare graba pe data de 22 februarie a. c. traseele ce urmeaza a fi reatribuite, insa o face cu 7 zile inainte ca ARR sa puna in aplicare hotararea instantei.

Extrem de suspect este si faptul ca, pe data de 22 februarie, Consiliul Judetean anunta atribuirea unui numar de 36 de trasee si la doar cateva zile distanta revine „in forta” printr-o noua hotarare, anuntand atribuirea unui numar de doar 30 de trasee ( 6 trasee s-au evaporat). Tot in acelasi sistem de „forta” Consiliul Judetean Cluj mai cominte inca o ilegalitate si prezinta un calendar al atribuirii imposibil de respectat de catre orice operator de transport, cu exceptia celor care ar fi putut cunoaste dinainte, din interiorul Consiliului Judetean, ceea ce urmeaza sa se intample. Facem precizarea ca, tot din cauza unor scurgeri de informatii, vechea licitatie a fost anulata si anumite persoane au fost  arestate in dosarele DNA.

Federatia Operatorilor Romani de Transport solicita in mod public Ministerului Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice si Consiliului Judetean Cluj sa opreasca o data si pentru totdeauna abuzurile si sa aplice legea in mod transparent asigurand sansa tuturor operatorilor de transport sa participe in mod corect la orice licitatie privind atribuirea traseelor si totodata sa nu se mai joace cu numarul de trasee. Experienta ultimilor ani, ne demonstreaza clar ca atat in ceea ce priveste transportul interjudetean, cat mai ales transportul judetean, abuzurile s-au manifestat in mod permanent, coruptia fiind factorul principal care nu permite dezvoltarea transportului civilizat, iar proasta intocmire a programelor de transport si lipsa studiilor de mobilitate duc la imposibilitatea asigurarii unor capacitati adecvate corelate fluxurilor de pasageri si totodata la investitii inutile in parcuri auto”, se arata in comunicat.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *