In vizor

Fan Courier a făcut praf o chitară de 700 de lei şi se face că plouă

Cristian a expediat o chitară în valoare de 700 de lei către Constanţa. De bună credinţă, dar şi gândindu-se că face o economie, acesta nu a plătit în plus la expediere nici asigurarea coletului, nici opţiunea pentru deschidere la predare.

Destinatarul, care abia a aşteptat să-i ajungă chitară, a avut surpriza să constate că această era spartă. Şi de aici a început o adevărată luptă cu nesimţirea celor de la Fan Courier, despre care am scris în mai multe rânduri.

„Eu i-am înapoiat omului contravaloarea instrumentului, iar acum am rămas şi fără bani, şi fără obiect. Este o nedreptate. Mă acuză pe mine firma de curierat că nu am împachetat bine chitara, dar ei nu au voie să ia colete care nu sunt ambalate corespunzător”, susţine bărbatul.

Corespondenţa dintre Cristian şi Fan Courier, precum şi cea purtată cu Protecţia Consumatorilor arată că majoritatea celor care folosesc serviciile de curierat sunt victime sigure, în cazul în care se întâmplă ceva cu marfa transportată.

Dacă nu asiguri coletul, dacă nu îl închizi în faţă curierului şi dacă nu bifezi opţiunea de verificare a coletului, te poţi trezi că tot ce era în colet poate fi distrus.

Cei păţiţi au realizat deja că se luptă cu morile de vânt, cu un sistem în care clientul, cel care plăteşte, beneficiază de serviciul plătit în funcţie de dispoziţia curierului.

Cristian speră să îşi recupereze banii, va acţiona în instanţă compania. Însă omul speră să nu mai păţească şi alţii ce a păţit el.

Am încercat să aflăm şi poziţia Fan Courier, în general, faţă de aceste situaţii. Reprezentanii companiei încă nu au răspuns.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *