Anchete

EXCLUSIV – Mai inchidem o pista in ceata scandalului. DOVADA ca avionul Blue Air AVEA suficient combustibil. Si atunci…

Ziar de Cluj va prezinta astazi dovada ca avionul Blue Air AVEA destul combustibil atunci cand a plecat din Bucuresti spre Cluj-Napoca in ziua de 7 ianuarie 2016.

In documentul pe care vi-l prezentam in exclusivitate, este vorba de un „loadsheet” al Blue Air, se vede ca avionul a fost incarcat cu 4,8 tone de combustibil in respectiva dimineata, la ora 4.36 AM.

Aceasta dovada prezentata acum de Ziar de Cluj complica si mai mult lucrurile in acest scandal. Putem trage concluzia ca directorul general Gheorghe Racaru, care conduce destinele Blue Air, NU a mintit cand a spus ca aeronava avea suficient kerosen.

Si atunci intrebarea care se pune este de ce conducerea Aeroportului Cluj a comunicat in public ca pilotul a cerut sa aterizeze pentru ca ramane fara combustibil?

O alta intrebare, la fel de importanta este: cum se explica transcriptul de mai jos?

Avem inregistrarea prin care pilotul comunica catre Turnul de Comtrol al ROMATSA ca nu mai are combustibil?

Daca conducerea Blue Air nu a mintit si acum demonstram ca a spus adevarul (adica faptul ca aeronava Blue Air avea combustibil suficient), daca conducerea Aeroportului Cluj nu a mintit, spunand ca pilotul a cerut sa aterizeze fiindca ramane fara combustibil, inseamna ca singura concluzie (in afara altor dovezi sau informatii ce pot sa apara oricand) este ca pilotul a „fortat” Turnul cu acest argument, ca sa faca economie de carburant pentru compania la care lucreaza, practica curenta, chiar daca neoficiala, a companiilor low-cost.

In septembrie 2012, compania Ryanair, un foarte mare operator low-cost, a primit avertisment de la IAA pentru 3 solicitari „de urgenta” ale pilotilor sai, care vroiau sa faca economie de carburant. Detalii despre acest caz – AICI .

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *