In aceasta dimineata, in sedinta secreta, Emil Boc le-a prezentat colaboratorilor sai de suflet, Gheorghe Surubaru (specialist in gramatica), Dan Tarcea (academician), Oana Buzatu (experta in jurnalism), Iulia Persa (experta in comunicare), planul gandit chiar de el de fluidizare a traficului intens din Cluj-Napoca. Aglomeratia era atat de mare in Cluj, incat se impunea acest plan. Dupa cum puteti observa dintr-o captura facuta de Ziar de Cluj de pe acest plan, traseul de fluidizare contine cateva idei geniale:
– o parte din traficul masinilor este dirijat PRIN Cimitirul Central, ca sa nu stea lumea sa astepte la semafoare chiar Ziua de Apoi
– o parte dintre autoturisme vor trece direct prin Gradina Botanica, dedicata botanistilor
– multe masini vor trece prin Somesul Navigabil. O vreme, pana se umple albia de masini cazute in apa, vor muri vreo 3-4 sute de clujeni prin inec. Dar masinile din apa vor constitui practic un soi de autostrada din fier peste care urmatoarele masini vor putea sa treaca