Din oras

Emisiunea Cenzurat a fost pusa la Uscat de Look TV

Scris de 25,813

Cei patru haiosi care compuneau echipa Cenzurat de la emisiunea cu acelasi nume (Bogdan Radulescu, Tibi Codorean, Adrian Cucu si Dragos Stan) nu mai fac parte din grila de programe a postului de televiziune Look TV.

Aniversarea de doi ani a Look TV, marcata printr-un articol elogios la adresa postului, publicat pe citynews.ro, parte din grupul de media detinut de Paszkany Arpad, nu a fost de bun augur pentru cei patru baieti pusi pe sotii, care au facut cele mai mari audiente pentru acest post de televiziune. Nu au fost nici macar mentionati in articolul respectiv, fapt care ne-a facut sa pornim in propria investigatie jurnalistica, ca sa aflam detalii desprea aceasta brusca intrerupere a colaborarii.

De la ce a pornit scandalul

Tot scandalul a pornit de la faptul ca, in luna decembrie, Serban Huidu de la Prima TV i-a convocat la o intalnire profesionala pe protagonistii emisiunii. Au participat doar doi dintre acestia, Bogdan Radulescu si actorul Adrian Cucu. Potrivit unor surse din Prima TV, cei doi s-au intalnit chiar cu boss-ul Cristian Burci, care le-ar fi propus un transfer de echipa si umor la postul national de televiziune.

“Cristi Burci s-a purtat foarte frumos cu ei. Nu a fost o intalnire chiar de afaceri, ci mai degraba o tatonare. Clujenii au fost foarte deschisi, dar au spus ca este foarte important sa transmita cele discutate si patronului Look TV, Paszkany Arpad. Nu ne simtim cu nimic vinovati, nu am vrut sa furam nicio echipa. A fost o propunere de colaborare formala, cum se intampla mai multe in aceasta industrie. Noi ne doream sa facem cu ei un format proaspat, pentru care sa obtinem dreptul la prima difuzare, iar Look TV urma sa primeasca dreptul de prima preluare”, ne-a declarat sursa din Prima TV.

Membrii staff-ului Look TV se feresc sa vorbeasca cu noi “pe fata”, le e frica, au contracte de confidentialitate. Din cate am aflat, totusi, intalnirea celor doi cu Burci nu i-a picat deloc bine lui Paszkany, care a convocat intreaga echipa, in luna ianuarie 2014, punandu-le in vedere ca formatul Cenzurat si brand-ul apartin grupului sau de media, ca sunt sub contract si sub imperiul unor clauze foarte drastice.

In cadrul discutiilor, Paszkany a decis eliminarea din echipa a lui Bogdan Radulescu, fapt confirmat pentru Ziar de Cluj chiar de acesta.

“Nu vreau sa comentez nimic, dar pot sa vorbesc despre cele intamplate. Asa e, confirm ca am fost demis la acea intalnire. Mi s-a spus ca nu mai putem colabora, ca ce am facut eu e o tradare, desi i-am explicat lui Arpi, in repetate randuri, ca nu am negociat nimic. L-a deranjat, probabil, faptul ca am cerut o intalnire lamuritoare, mai ales ca trecusera cateva zile bune de la faza cu Prima TV, despre care vreau sa punctez inca o data ca nu a fost o negociere. Cristian Burci isi dorea o colaborare inedita intre televiziuni, un soi de cross-promotion. Greseala pe care mi-o asum este ca trebuia sa ii las pe cei mari sa vorbeasca intre ei, nu trebuia sa ma apuc eu sa le explic celor de la Look TV ce isi doresc cei de la Prima. Asta e singura mea greseala, dar negocieri si tradari nu am facut si nici nu doresc sa mi se puna in carca asemenea acuzatii. Noi am avut un an exceptional ca echipa si evident ca ma doare ca am ajuns la asemenea lucruri, mai ales ca venisem cu o pofta debordanta de munca pentru sezonul 3. Intre timp, ceilalti trei colegi ai mei au mai avut o intalnire cu Uscat si Arpi, carora le-au explicat ca formatul a fost facut pentru patru si ca nu doresc sa mai continue fara mine, motiv pentru care i-au anuntat ca isi dau demisia. Acestea sunt fapte, nu comentarii, dupa cum un fapt este si acela ca inca nu am primit o hartie de demitere, ba, surprinzator, am primit o notificare ca trebuie sa fac emisiunea Servus Talk. Nu stiu cum trebuie sa interpretez aceasta solicitare, de vreme ce mi se cere sa fac pilotul unei emisiuni ingropate in primul sezon si, mai ales, sa lucrez intr-o televiziune in care insusi Arpad Paszkany mi-a spus, verde in fata, ca nu mai am ce cauta”, a declarat Bogdan Radulescu.

Contactat telefonic, proprietarul Prima TV, Cristian Burci, ne-a confirmat intalnirea cu membrii echipei Cenzurat – Adrian Cucu si Bogdan Radulescu – care au fost, in decembrie, la Bucuresti:

“A fost o intalnire prieteneasca, noi le admiram munca si am fi dorit o colaborare intre televiziuni. Nu aveam noi ce sa negociem cu ei, ci cu, eventual, sefii de la Look. Imi pare rau ca au fost scosi din grila, nu am altceva de comentat”, a spus acesta.

Emisiunea Cenzurat, vedeta grilei Look TV

Interesant este faptul ca aceasta cearta survine la abia un an de la infiintarea formatului “Cenzurat”, despre care putini stiu ca i-a reunit pe protagonistii sai intr-un context in care niciunul dintre ei nu mai avea emisiune. Pe de o parte, Dragos Stan si Adrian Cucu ramasesera fara matinalul de dimineata, iar Bogdan Radulescu si Tibi Codorean fusesera scosi de pe circuitul grilei, prin eliminarea emisiunii Servus Talk. Cei patru clujeni au plecat mai timid la drum, dar au reusit sa faca valva la jumatatea sezonului I, in momentul in care formatul s-a clarificat atat ca structura, cat si continut, multe bucati ale emisiunilor Cenzurat devenind virale. Faima online a trupei Cenzurat a devenit atat de mare incat fara bugete de like-uri, echipa a atins borna de 100.000 de fani a paginii de Facebook in 10 februarie 2014, prilej numai bun pentru fani sa se intrebe tot mai des de ce emisiunea Cenzurat nu mai este difuzata. Ultimul raspuns al echipei este:

“Stimati rasculati, ne urmariti cu drag de doua sezoane epice. Timp in care am spus lucrurilor pe nume de fiecare data. Daca am putea sa va dam detalii referitor la ce se intampla, credeti-ne ca am face-o imediat, aici, fara banda neagra pe gura si bipuri pe fundal. Dar deocamdata nu putem! Multumim mult pentru intelegere!”

Echipa

Interesant este faptul ca cei patru membri ai echipei sunt, potrivit unor surse din Look TV, platiti mult sub nivelul unor vedete de televiziune de succes.

“Niciunul dintre ei nu ia mai mult de 2.500 – 3.000 de lei pe luna”, spune o sursa din apropierea managementului.

Paszkany vrea un super site cu continut tabloid

De cealalta parte, oameni din conducerea Look TV sustin, tot sub anonimat, ca patronul Paszkany Arpad a procedat corect si conform cutumelor din industrie:

“Si ce ati fi vrut sa faca Arpi? Sa le spuna “Plecati, dragii mei, gratis, la Burci sau la Kanal D, dupa ce am investit o gramada de bani in voi, in platouri, in butaforie?” Baietii n-ar fi fost nimic daca Look TV nu le oferea aceasta platforma de lansare. Daca vor sa plece undeva, sa-si plateasca clauzele de reziliere si de fidelitate si sa se duca sa lucreze unde doresc. Pana atunci, Ovidiu Uscat are dreptul sa ii convoace la munca, indiferent daca vor fi difuzati sau nu”.

In alta ordine de idei, angajatii Look TV sunt bombardati saptamanal de zvonuri vizavi de inchiderea postului, relansarea lui sau chiar vinderea catre alti investitori. Ultima barfa care razbate din interiorul Look TV este ca Ovidiu Uscat, producatorul general, l-ar fi innebunit pe Paszkany sa investeasca intr-un site tabloid care sa ajunga la un million de unici pe zi.

“E de rasul curcilor ce vrea Uscat, care habar nu are ce inseamna presa online, presa tabloida sau mecanismele social media. Nu stiu ce se intampla, parca i-a facut vraji lui Paszkany, care crede in toate minciunile si aberatiile lui Uscat”, ne-a spus un fost angajat al Look TV de pe partea tehnica.

“S-au cheltuit milioane de euro pe ideile lui Ovidiu Uscat si rezultatele sunt zero. Arpi a fost un patron foarte deschis si foarte ok, dar a fost pur si simplu prostit de acest Uscat. In conditiile in care grila Look TV nu a fost niciodata orientata spre comunicarea online, nici macar pe partea de marketing, cum se poate crede ca ar putea cineva ca Uscat sa creeze un site de un million de unici pe zi? Pana si pe singurii care mai puteau sa mai viralizeze ceva, ma refer la baietii de la Cenzurat, Uscat i-a alungat”, a adaugat acesta. 

UPDATE: Ovidiu Uscat, producator general Look TV, a fost contactat in mai multe randuri pentru o reactie, dar nu a raspuns solicitarii Ziar de Cluj. Pentru orice reactie la acest material, este rugat sa ne scrie pe adresa scrie@ziardecluj.ro.

sursa foto: facebook, paginademedia.ro



ULTIMA ORĂ

  • Acum 8 hours Politica
    Kelemen Hunor: ”Ne-am vândut țara!” Motivul pentru care Ungaria are prețuri mai mici la combustibil: ”Noi nu mai controlăm ceea ce înseamnă industrie petrolieră”
  • Acum 9 hours In vizor
    VIDEO – Locuitorii din Petreștii de Jos reclamă că apa le spală drumurile și le inundă curțile din cauza lucrărilor neexecutate din 2009 de la Autostrada Transilvania
  • Acum 9 hours Politica
    SE SCHIMBĂ REPERE POLITICE ÎN TOATĂ ȚARA: Camelia Sălcudean a demisionat din funcția de președintă a USR PLUS Cluj, cică ”dezamăgită” de partid
  • Acum 10 hours Din oras
    Un clujean cere prin bugetarea participativă „transport gratuit pe mijloacele de transport în comun pentru toate persoanele care plătesc impozit local”
  • Acum 11 hours Justitie
    Un bărbat din Câmpia Turzii a fost ridicat de mascați. Acesta este un client al pușcăriilor și are la activ și o evadare din arest
  • Acum 11 hours Jos palaria
    Cluj-Napoca este “primul oraș care” are un festival comunitar organizat de propriul ghetou
  • Acum 12 hours Justitie
    Fostul judecător CCR, Daniel Morar, nu are o părere prea bună despre pregătirea profesională a actualilor judecători ai Curţii: “Problema este pregătirea profesională. Nu te duci acolo să înveți dreptul”
  • Acum 12 hours Vocea ta
    Primarul Emil Boc anunță 90 de noi locuri disponibile în creșe, părinții clujeni îi răspund: „Foarte bine, dar nu e suficient!”
  • Acum 13 hours In vizor
    Investigaţie desfăşurată cu sprijinul poliţiştilor din Cluj: Percheziții de amploare în România și Austria
  • Acum 13 hours Eveniment
    ŞI NICI N-AU ÎNCEPUT ELECTRIC CASTLE ŞI UNTOLD: Clujean drogat la volan “pentru de dimineaţă”
  • Acum 13 hours General
    Că tot are 1200 de angajaţi, plătiţi regeşte, municipalitatea mai angajează doi consilieri cu un salariu de 7.000 de lei brut, fiecare. O bucătăreasă câştigă aproape 6000 de lei
  • Acum 14 hours In vizor
    ÎN TIMP CE STATUL ROMÂN ÎŞI DISTRUGE PROPRIUL ÎNVĂŢĂMÂNT, Guvernul Ungariei anunță că a creat în Transilvania o structură completă de învăţământ în limba maghiară, de la creșă la universitate
  • Acum 14 hours Editorial
    Manichiuristele, aceste “hidden billionaires” ale ANAF
Citește și...
Recomandările redacției
TOP CITITE