In vizor

Emil Boc afirmă că MyCluj funcționează foarte bine, în timp ce aplicația de sesizări a Primăriei este în cod roșu de sesizări nerezolvate

Lansată în martie 2017, aplicația de sesizări a Primăriei Cluj-Napoca funcționează foarte lent în privința rezolvării reclamațiilor primite de la cetățeni, chiar și acum, după 3 ani și jumătate. Cu toate că aplicația este în cod roșu de sesizări nerezolvate, edilul Clujului a afirmat astăzi că platforma funcționează foarte bine:

„My Cluj vă stă la dispoziție cu orice problemă ridicată, sesizată, acum se pot trimite și poze, noi vă răspundem și cu poze atașate la rezolvarea problemei. My Cluj este instrumentul prin care puteți să vă adresați și să cereți explicații sau lămuriri de la departamente de specialitate. Funcționează foarte bine, colegii mei au grijă de funcționarea sa”, a declarat astăzi primarul Emil Boc, în cadrul unei emisiuni la un post de radio local.

Dacă ne uităm pe aplicația de sesizări a Primăriei, https://mycluj.e-primariaclujnapoca.ro/, doar în ultimele 3 zile (5-7 octombrie), avem 22 de sesizări rezolvate, dintr-un total de ordinul sutelor.

Reprezentarea grafică vorbește de la sine.

Sesizări rezolvate:

Sesizări active (nerezolvate):

Aceasta este eficiența reală a funcționarilor Primăriei Cluj-Napoca.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *