In vizor

DUPĂ PESTE TREI DECENII, Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA se apucă de lucrări de întreținere și reparație a trecerilor la nivel cu calea ferată de pe raza Regionalei CF Cluj

Trecerile la nivel cu Calea Ferată sunt niște chestii cârpăcite din când în când de către cei de la Căile Ferate Române, atunci când își mai aduc aminte că dacă mai vor să fure, trebuie să aibă și de unde să fure, sau când rămâne câte o mașină blocată pe acestea. Infrastructura CFR România este o mizerie – au ajuns trenurile să meargă cu viteze mai mici decât acum un secol și jumătate din cauză că toți cei care s-au perindat la conducerea acestei companii de stat au fost preocupați numai de propria bunăstare. Câțiva au făcut pârnaie, după scandaluri răsunătoare de presă, alții târăsc procese până când până și Justiția se va plictisi de ei. Că niciodată nu vom ști cât din jaful aplicat bunurilor Rmâniei a fost orchestrat ca ”operațiune specială” de către nenumăratele noastre servicii scăpate de sub control politic și civil.

Acum CFR bagă 97,1 milioane de lei pentru reparația trecerilor la nivel cu calea ferată pe raza CFR Cluj. Potrivit reprezentanților CFR, ofertă desemnată câștigătoare este Asocierea Europan Prod S.A (lider) – Construcții Complexe Buzău – Construcții Feroviare Drumuri Poduri. Când vor fi gata lucrările? Cândva în următorii 4 ani – durata acordului cadru, sau când se vor termina banii de la Bugetul de Stat.

Totuși, ca să vă faceți o idee pentru ce se dau 97 de milioane de lei, din banii dumneavoastră, așa arată o ”lucrare de întreținere și reparație a trecerilor la nivel cu calea ferată de pe raza Regionalei CF Cluj”:

Exit mobile version