Rautacisme

După Electric Castle, unde au făcut pe tinereii, Boc și premierul s-au tras în chip și cu pensionarii la ”fanfară” în Parcul Central. Tot mai puțini clujeni îi aplaudă giumbușlucurile ca focile

Emil Boc l-a plimbat ieri pe premierul Cîțu și prin ParculCentral, să vadă și să asculte fanfara militară. Ca un adevărat ”tambur major”, prichindelul nostru primar s-a pus în fața audienței și a filmat din toate pozițiile ”muzichia”, apoi a postat-o pe Facebook.

Tot mai puține felicitări și aprobări a primit postarea, de zici că până și activul de partid și veșnicii ”pupini” s-au demobilizat să laude ”hărnicia” edilului care a adus fanfara în Parcul Central.

În schimb, tot mai mulți clujeni remarcăsaltimbacăreala și spectacolul grotesc:

Cu începere de azi, clujenii se vor bucura și de faptul căsunt restricții de circulație în Centru pe perioada desfășurării festivalurilor lui Boc.

Nu era suficient de dat peste cap traficul de noile ”benzi dedicate” CTP, mai trebuiau și aceste restricții.

Apropos de ”banda dedicată” CTP, Emil Boc Edilul s-a lăudat public că banda pentru tramvai de pe Splaiul Independenței funcționează ideal, dar că testul cel mare se va da în septembrie, odată cu începerea școlii.

Ia să vedem ce spune despre răsunătorul succes Tudor Măcicășan, un specialist în mobilitate urbană:

”Apreciez efortul orasului ca fiind oportun si intr-o directie buna, insa implementarea este lacunara.

  1. Strada Dragalina ramane, spre est/oras, doar cu linia 27, care are 2-3 treceri/ora. Pastrarea coridorului dedicat de la Napoca la podul Elisabeta pentru o linie secundara este inoportuna, o risipa de spatiu urban. Cred ca ar fi fost mai bine ca linia 27 sa fi circulat pe Splai/Baritiu spre gara, iar cei 300 de metri de pe Dragalina sa fi devenit sens unic spre Grigorescu, valorificand banda castigata intr-o pista de ciclism si parcari pe ambele parti.
  2. Strada card. Iuliu Hossu a fost proiectata (si dezbatuta public) pentru circulatie in doua sensuri si, ulterior, organizata ca sens unic in mod heirupist. Cred ca o banda pe sens ar fi fost suficienta in zona Parcului, de la str. Cosbuc pana la str Alecsandri. Cei 600m de banda astfel castigati puteau fi valorificati intr-un trotuar mai larg care sa gazduiasca terase si, eventual, parcari pe ambele parti ale drumului, atat de cautate in zona parcului.
  3. Semnalizarea din statie a fost facuta la 3 ore dupa inceperea circulatiei, si doar pe o parte a panoului (nu fata verso). S-a omis linia 28, nu le-a ajuns autocolantul pentru 26-le de dupa M si au colantat, oricum, o singura parte a unui panou fata-verso. Ecranele din vehicule/statii nu mentioneaza nimic de aceasta modificare.

Linia M26 a fost reorganizata, iar acum:

a. are statie la Opera Maghiara, dupa care pe Memorandumului. Toti calatorii sunt debarcati la statia Opera Maghiara, iar imbarcarea se poate face doar de pe Memorandumului. Practic, daca vii din Floresti, nu poti sa cobori pe Memo, ci doar in Parc. Daca, insa, mergi spre Floresti, nu poti sa iei autobuzul de la Opera, doar de pe Memo.
b. Autobuzul strabate spre centru strada Ferdinand, bulevard central de interes si reabilitat. O face fara calatori si fara sa aiba vreo statie. O statie pereche la Central ar fi fost oportuna, ba chiar necesara, de mult timp, putand deservi liniile 1, 2, 9, 22, 52 si, de acum, M26. Aceasta nu ar necesita alveola, fiind deja banda dedicata transportului public pe sensul in cauza.
c. Ca ridicolul sa fie complet, autobuzele regularizeaza (stau la orar) pe banda 1 a strazii Baritiu, pe avarii, neputand astepta in statia tramvaiui pentru ca blocheaza restul transportului public, liniile 101, 102(L), 26, 28, 28B, 41, 44.
#mobilitate #smartpenaiba”

#Smartpenaiba și #Penibil ar trebui să fie haștagurile lui Emil Boc.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *