General

După ani de zile de povești, cică ”OSĂ” se facă PARK and RIDE de 52 de milioane de lei la Aeroportul Cluj. Cu un singur ofertant. Având în vedere că se ocupă Primăria, speră că ”OSĂ” se facă cândva

O singură ofertă a fost depusă pentru realizarea park and ride-ului de la Aeroportul Cluj.

Este vorba despre asocierea Deconstruct AG (lider), City Group și  MRC Culici 2016 (ofertanți). Liderul de proiect a mai derulat și alte contracte cu Primăria Cluj-Napoca, între care amintim:

  • Parking Str. Trotușului – „Instalații HVAC / sanitare / electrice / IDSAI”
  • Strada Bună Ziua – „Execuție lucrări de deviere rețele, protejare, relocare, coexistență, modernizare, extindere; Branșamente rețele și echipamente necesare și alte lucrări similare pentru realizare obiectiv; Supralărgire și modernizare strada Bună Ziua în municipiul Cluj-Napoca”
  • Halele Oser – Instalații de alimentare cu apă și stingere incendii, rețea de alimentare cu apă și instalații de stins incendiul pentru „Modernizare Piața de Vechituri Cluj-Napoca (OSER)”; mun. Cluj-Napoca, str. Bobâlnei, nr. 65, jud. Cluj
  • Parking Str. Azuga – Instalații HVAC / sanitare / electrice / IDSAI Parking „AZUGA”; Azuga, F.N., mun. Cluj-Napoca, jud. Cluj
  • Parcul Rozelor – „Amplasare toalete publie automate racordabile în municipiul Cluj-Napoca”; Cluj-Napoca, str. Plopilor, Cluj
  • Tipografiei – Cluj-Napoca; Amenajare strada Tipografiei, tronson între str. David Ferenc și Frederic Joliot Curie.
  • Kogălniceanu – Cluj-Napoca; Reabilitare str. Kogălniceanu, Iuliu Maniu și anexe
  • Lombului – Cluj-Napoca

Toate lucrările au un numitor comun: n-au fost terminate la timp nici dacă s-a scos soborul de preoți la ele. 

Cinsiliul județean Cluj a aprobat, la sfârșitul anului 2021, trecerea terenului situat pe strada Traian Vuia, la nr. 149-151, din domeniul public al județului în domeniul public al municipiului Cluj-Napoca, în vederea realizării obiectivului de investiții „Park & Ride”.

Proiectul prevede amenajarea accesului din drumul național și a unei platforme pentru zona de parcare, cu un total de 863 de locuri de parcare, accese auto și pietonale cu dotările aferente, dar și o stație de bike sharing cu tot ce presupune aceasta. De asemenea, este prevăzută și amenajarea unui terminal tip autogară, care va cuprinde Corp C1 – clădire terminal și copertină, Corp C2 – copertină autocare și piațetă publică.

Asta ne aduce aminte de parkingul care trebuia să fie Clădire de Filarmonică de pe Bulevardul 21 decembrie. Marile realizări ale lui Emil ”OSĂ” Boc.