Eveniment

Drumul expres de la Tureni a ajuns la 14% realizare în teren. Îl așteptăm pe Baronul OSĂ să își adjudece procentele, în fond și-a trecut lucrarea printre mărețele realizări

După 5 luni de muncă și niște bubuituri cu cărămida în pieptuțu-i de aramă a Baronului OSĂ de Cluj-Napoca (e meritul lui, fără el nu mișcă nicio basculă șamd), lucrările pe Drumul Expres Tureni-A3 au ajuns la 14% realizare în teren. Zilele acestea, Direcția Județeană de Drumuri și Poduri Cluj a făcut verificări pe șantier, unde au găsit o „mobilizare bună”, cu 241 de muncitori și 176 de utilaje.

CITEȘTE ȘI:

Emil Boc și-a luat cărămiduța și s-a pocnit de trei ori în piept cu ea pentru a da ”vești bune” despre ”infrastructura rutieră a Clujului și pentru decongestionarea traficului”. Pe lângă faptul că nu OSĂ decongestioneze nimic în următorii ani, unul dintre proiecte n-are nicio legătură cu el

Baronia Sa, cu tupeu, în lipsă de realizări personale (altele decât cârpăcelile de ”modernizări” demne de o budă din fundul curții, Urbansmul de Cumetrie și cei 2 milimetri de Centură metropolitană care OSĂ se facă), s-a lăudat și cu proiectul realizării conexiunii la Autostrada Transilvania din DN1, pe la Tureni, adică pe raza unei alte primării. Care proiect a fost aprobat de Guvern, nu are legătură cu Primăria Cluj-Napoca și va fi realizat de Compania Națională de Autostrăzi. Cu toate acestea, proiectul ”Drum expres pentru realizarea conexiunii la Autostrada Transilvania Proiectul”, apare în raportul Baronului OSĂ drept o realizare a Baroniei Cluj-Napoca. Că și ăsta minte după cum respiră, de zici că-i Victor Viorel Ponta.

Lucrările la drumul expres de la Tureni, ce va asigura legătura dintre DN 1 și Autostrada Transilvania (și care va decongestiona traficul din Cluj-Napoca în viziunea Baronului), au început în septembrie 2023. În prezent, lucrările de șantier au ajuns la un grad de realizare de 14%, potrivit Direcției Regionale de Drumuri și Poduri (DRDP) Cluj.

Exit mobile version