Vocea ta

Dragoș Damian, Terapia Cluj: ”Terapia va evalua preluarea mărcii Clujana” facebook sharing button Sharetwitter sharing button Tweetwhatsapp sharing button Share

Dragoș Damian, CEO Terapia susține că studiază posibilitatea de a prelua marca Clujana pentru a o valorifica, reconvertind-o într-o marcă asociată sănîtății. ”Imediat după ce am aflat veștile despre Clujana am dat în lucru la echipa de marketing posibilitatea de a prelua și transforma marca Clujana într-o marcă de gama de medicamente sau de suplimente alimentare sau, în orice caz, într-o marcă asociată sănătății.”

”Este un proiect sensibil și dificil, pentru că înseamnă trecerea într-un sector unde sunt reguli speciale de dezvoltare de produse. Cel mai bun exemplu din Cluj-Napoca de transformare a unei marci este gama Gerovital, unde trebuie subliniat că s-a muncit foarte mulți ani pentru a o aduce la succesul din prezent.

Ne bucurăm că proprietarul mărcii dorește sa pastreze in viata un astfel de activ, care, chiar daca este necorporal, adica nu are un suport fizic, poate avea o valoare extrem de mare de piata, daca esta asociata unui produs sau serviciu care aduce valoare adaugata.

Exista desigur o posibilitate mare ca si alte companii din alte domenii sa fie interesate de aceasta marca, este sigur ca marca Clujana nu va disparea. Este desigur important ca transferul marcii sa fie facut intr-un timp cat mai scurt, pentru a nu-i dilua notorietatea.

Am mai incercat de asemenea sa demaram discutii si cu Institutul Cantacuzino pentru a colabora in vederea dezvoltarii marcilor acestuia in proiecte comune, ar fi pacat sa super-marci precum Polidin si Cantastim, pretabile inclusive la internationalizare, sa se piarda. Sunt inca extrem de multe marci istorice ale Romaniei aflate in domeniul public, extrem de valoroase, dar care din pacate nu sunt exploatate in interesul pastrarii lor ca si embleme ale statului roman modern.”

Exit mobile version