În 26 iunie 2020, Primăria Cluj-Napoca anunța faptul că „cea mai veche stradă din Cluj-Napoca și un obiectiv de investiții important din zona istorică a municipiului, strada Regele Ferdinand, a fost modernizată și redată clujenilor”.
Strada proaspăt modernizată a devenit rapid motiv de fală și mândrie pentru primarul Emil Boc și pentru clujenii îndrăgostiți de orașul lor. Chiar și bucureștenii au început să ne laude, comparând Regele Ferdinand din Cluj cu Strada Fabrica de Glucoză din București, ambele date în funcțiune în aceeași perioadă, comparându-l pe Boc cu Firea, Emil Boc fiind dat drept exemplu de bun primar.
Ziar de Cluj a avertizat însă, chiar înainte de inaugurarea oficială a străzii Regele Ferdinand, că lucrările sunt de slabă calitate:
Și am avut dreptate. În 10 februarie 2021, lucrările de proastă calitate, ascunse sub covorul asfaltic, au fost scoase la iveală.
Muncitorii de la firma Diferit, care au reabilitat strada, au spart carosabilul, la 8 luni după inaugurare, conform declarațiilor lor, pentru a descoperi o vană de apă care a fost acoperită în momentul modernizării carosabilului.
9 zile mai târziu, muncitorii de la Diferit nu au refăcut covorul asfaltic, turnat inițial tot de ei peste vana de apă, spart ulterior de oamenii de la aceeași firmă.
Strada Regele Ferdinand, mândria Clujul, riscă să devină în curând rușinea orașului:
Și pe strada Emil Isac, proaspăt inaugurată, muncitorii au spart carosabilul pentru o avarie la conductele subterane nemodernizate de gaz. Cei de la gaz însă au avut bunul-simț de a face curat după ei și au reasfaltat porțiunea excavată:
Cei de la Diferit însă se pare că procedează… diferit.