Mai pe seară s-a primit şi răspunsul responsabililor (cei de la Glovo – reţeaua de distribuţie). Din punctul nostru de vedere este un răspuns infantil. Mai ales după ce TOATĂ ZIUA de ieri, până târziu în noapte, după cum se vede din fotografii, au ţinut-o în aceeaşi înghesuială.
“De mâine se rezolvă”, dar puteaţi şi voi “să închideţi ochii”, că “atâţia oameni şi-au pierdut slujbele”, “noi vrem să facem bine”, bla-bla-bla. Vedeţi aici justificările:
Mii de oameni şi-au pierdut viaţa din cauza unor inconştienţi care nu ştiu (deşi se dau ştiutori) să gestioneze corect, educat şi cu bun simţ, o astfel de situaţie. Puteaţi să-i instruiţi pe curieri să păstreze distanţa – un pas mic pentru bun simţ. Al doilea pas de bun simţ ar fi fost măştile de protecţie de pe faţa acestora – să nu tuşească/strănute în mâncarea pe care o distribuie; mănuşile de protecţie – dar nu a fost să fie nici un strop de bun simţ, ci doar relocarea resurselor umane în vederea unui nou beneficiu şi profit (nu e aşa?)…
Apoi acest “de mâine” s-ar putea ca pentru mulţi să fie prea târziu. Inclusiv pentru „amărâţii” pe care cei de la Glovo susţine că vrea să-i scoată „din foame”…