In vizor

Destinaţia anului în România în nici un caz nu este "fainul" Cluj. Baloanele de săpun de PR ale lui Boc nu au pus Clujul printre favoritele românilor

Românii au decis care sunt cele 6 locuri din România ce vor lupta în acest an pentru marele trofeu, titulatura de Destinația anului 2021 în România. Peste 16 mii de nominalizatori au decis care sunt destinațiile din țară calificate in Marea Finală: Banatul Montan, Brăila, Delta Dunării, Iași, Țara Maramureșului și Oradea.

In top 10 destinatii nominalizate, foarte aproape de a prinde un loc între finaliste au fost și Țara Vrancei, Țara Făgărașului, Ținutul conacelor Covasna sau Alba Iulia.

Proiectul a adus in lumina reflectoarelor si alte destinatii din tara care s-au bucurat de un numar mare de nominalizari: Brasov, Bucovina, Ciugud, Corbi – Arges, Tara Hategului, Toplita, Zarnesti – Piatra Craiului, Brasov, Bucovina, Oltenia de Sub Munte, Piatra Neamt.

După cum lesne se observă, nici un obiectiv turistic din Cluj, nici măcar superextracalifragilisticul de „fain la Cluj-Napoca” nu există pe această listă. Nici la destinaţii finale, nici măcar la „printre alţii”. Din 16 mii de nominalizări, rezultatul este ZERO. Fix ca administraţia municipiului.

Păi cum spumele mării de bani aruncaţi pe tot delul de „studii” şi clasificări care pun Cluj-Napoca pe toate hărţile imposibile ale Galaxiei Cunoscute ca cel mai cel, cu locuirea cea mai cea, cu cel mai unic festival de urlat noaptea pe străzi pe muzică de stick, s-a întâmplat acest pocinog?

Poate primarul Emil Boc să azvârle din banii clujenilor în câte articole pupincuriste vrea, în câte limbuţe fine de PR pe la Esca şi Pro TV, mizeria nu poate fi ascunsă sub preş. Chiriile nesimţite cu care se afişează „ospitalier” clujenii când le vin „antoldişti” în bătătură (de exemplu), preţurile de fiţe de cocalar de pe Centru, aerele de domnişoară stătută, nu face Cluj-Napoca mai fezabili (atractiv) pentru o vizită, mai mult decât una pe la ţeparii de „sezon” de pe Litoralul românesc.

Mizeria de la Pata Rât şi duhoarea de acolo, praful din oraşul-veşnic-şantier, aerul de ţeavă de eşapament (dat ca cel mai de calitate din Univesrul cunoscut în articole mincinoase plătite de municipalitate), „smart”-ul de toaletă cu ştergător automat la fund, nu pot ascunde realitatea unui oraş care nu mai este oraş ci abator de afaceri (nu incubator). O aglomerare de urbanism de cumetrie pentru profit, nu pentru locuit.

Nu poţi să-i prezinţi unei întregi ţări un broscoi bubos să-i zici că-i prinţ şi toată lumea să te creadă!

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *