In vizor

Curg plângerile la adresa doamnelor angajate în aeroportul din Cluj: „Cu stupoare mă uitam cum doamnele efectiv urlau, de parca eram la grădiniță”

Pasagerii care au ghinionul să interacționeze cu unele angajate din cadrul Aeroportului Avram Iancu Cluj rămân stupefiați de modul arogant și total neprofesionist în care acestea tratează oamenii. Deși situația nu este deloc nouă, se pare că nimeni nu a luat nicio măsură. Oare David Ciceo directorul Aeroportului, știe cum se comportă angajații care reprezintă practic imaginea Aeroportului? Chiar dacă acele persoane sunt angajate de către alte firme, pasagerii tot cu Aeroportul le vor asocia, de unde și numărul mare se plângeri.

„Oameni buni, ca ardelean îi musai să mă exprim negativ în privința personalului feminin (fufele alea), îmi cer scuze pentru expresie da asta îmi vine acuma în minte! Bai fetelor dacă a-ți ajuns să lucrați acolo pe pile și relații bravo vouă! Dar domnilor superiori, fetele acestea lucrează cu oamenii și dacă nu au nici un chef atunci măcar să facă în așa fel să aibă ca e dezastru cum vorbesc si se comporta cu noi pasagerii! Presupun că din păcate nu se va schimba mare lucru dar speranța moare ultima! Cu stimă un ardelean!”.

„Cea mai urâtă experiență pe care am avut-o vreodată. Te cheamă cu 3,5 ore mai repede pentru a evita aglomerarea ca să stai o oră în fața ghișeelor închise și când se deschid, să stai sa le suporți toanele proaste ale angajaților liniilor aeriene. Cu stupoare mă uitam cum doamnele efectiv urlau, de parca eram la grădiniță, la mulțimea de călători sa nu treacă de linia albă, în loc sa își facă treaba. Până la urmă, aglomerația era tot din vina lor, 6 ghișee deschise și o singura linie de acces.”

„Cei de la controlarea bagajelor au fost ok, dar la îmbarcare, când se deschid porțile, domnișoarele de acolo au fost foarte arogante si ne vorbeau pe ton superior.”

„Personal arogant si pus pe cearta. Tot ce înseamnă bun simț, respect sau găsirea unor soluții, aici nu EXISTA. Evitați pe cât se poate acest Aeroport.”

„Raportează ăștia recenziile la greu, de aceea revin. La biroul de ceck in o doamna cu aere de Regina Angliei a încercat să ne umilească cu aroganța sa. Din păcate, ne va mai lua încă cel puțin 50 de ani să ne revenim din comunism, atâta timp cât aroganților ca această doamnă, le este oferit un loc de muncă cald și li se da voie să calce lumea în picioare. Domnilor din conducere, Dumneavoastră, ce părere aveți ? Sper să citiți…….cu avionul nu circulă doar navetiști, culegători de sparanghel. Mai circulă și oameni de afaceri, care poate au angajați mai mulți de cât tot aeroportul dumneavoastră, așa că nu ar strică să evaluați personalul din când in când, iar pe doamna de la ghișeul 7, să o trimiteți puțin la AJOFM. Recenzia este raportată încontinuu, de aceea o tot repostez, până se vor satură, și poate nu vor mai încerca să ne umilească.”, sunt doar ultimele plângeri ale călătorilor.

De altfel, nu este pentru prima dată când apar plângeri cu privire la personalul de la ghișeele din aeroport. O astfel de doamnă a fost recent în centrul atenției datorită modului arogant și total neprofesionist în care tratează pasagerii.

Citește și:

Nenea domn’ Ciceo, le ziceti dumneavoastra „partenerilor” de la Menzies sa o retraga pe melteanka Moldovan Nataşa-Isabella, aia care a agresat un copil? Sau Aeroportul a ajuns ring de box?