Din oras

Cum si cu cat isi promoveaza Primaria Cluj-Napoca imaginea in 2016

La final de an Primaria Cluj-Napoca a lansat trei proceduri de achizitie al caror obiectiv este promovarea imaginii institutiei clujene in 2016. Pentru participarea la targurile turistice si tiparirea pliantelor informative precum si pentru serviciile de tehnoredactare a Jurnalului Municipal, administratia clujeana este dispusa sa ofere aproape 35.000 de euro

Ultimele trei anunturi de achizitii directe postate pe site-ul Primariei Cluj-Napoca, in ultimele zile lucratoare ale lunii decembrie din  2015, fac referire la intentia institutiei de a-si promova imaginea atat la targurile si expozitiile nationale cat si prin intermediul Centrului de Informare Turistica. Materialele publicitare ce urmeaza a fi achizitionate de catre primarie vor fi editate in 5 limbi de circulatie internationala: engleza, germana, franceza, italiana si spaniola. Tinand cont de numarul semnificativ al turistilor maghiari care viziteaza municipiul Cluj-Napoca, este inimaginabil cum reprezentantii Primariei au omis tiparirea si in limba maghiara a brosurilor de promovare a orasului. Astfel, in caietul de sarcini al procedurii de achizitie, solicitantul a uitat sa mentioneze de ce pliantele intitulate: Pliant Best of Cluj-Napoca, Pliant Cluj-Napoca 2021 – European Capital of Culture, Cluj-Napoca events calendar, Pliant Discover Transylvania around Cluj-Napoca, Pliant Accomodation in Cluj-Napoca si semne de carte, nu se adreseza si turistilor de nationalitate maghiara. Pentru promovarea in format tiparit a imaginii Clujului la targurile nationale unde angajatii primariei vor fi prezenti, administratia clujeana a alocat nu mai putin de 34.000 de lei fara TVA. 

“Aceste achizitii de pliante si afise se fac pentru promovarea municipiului la targurile nationale si internationale. Tiparirea lor se face de obicei in cele 5 limbi de circulatie internationala. Pentru ca termenul final de depunere a ofertelor a fost azi la ora 13.00, numele firmelor care s-au inscris la aceasta procedura de achizitie directa vor fi publicate pe site-ul insititutiei in cel mai scurt timp. Acest lucru va fi posibil dupa ce vor fi verificate ofertele depuse, pentru a se vedea daca sunt conforme cu cerintele din caietul de sarcini.”, au declarat reprezentantii Primariei.

Un alt anunt de promovare al municipiului pentru care Primaria va plati o suma considerabila este ”Achizitie servicii de transport si lucrari de montare/demontare a standului turistic al Municipiului Cluj-Napoca, in vederea participarii la Targul de Turism al Romaniei – editia de primavara 2016” care se va desfasura in perioada 25-28 februarie in cadrul complexului expozitional Romexpo Bucuresti. Pentru confectionarea unui stand cu trei laturi deschis si o suprafata de 30 de metri patrati din bugetul local vor fi cheltuiti 17.500 de lei. Cerintele minime pe care firmele interesate trebuiau sa le indeplineasca in momentul depunerii ofertei au fost ca sa fi executat in ultimii 5 ani lucrari similare celor prezentate in caietul de sarcini, respectiv montare standuri similare la targuri de turism.

Primaria Cluj-Napoca a solicitat, tot la sfarsitul lunii decembrie 2015, oferte pentru achizitionarea serviciilor de design si tehnoredactare a materialelor printate, realizate de catre  reprezentantii Biroului Mass Media din cadrul Primariei. Materialele urmeaza sa fie publicate pe parcusrsul intregului an in Jurnalul  Municipal, ziar de informare cetateneasca tiparit sub egida Primariei Cluj-Napoca, cea mai populista forma de promovare a imaginii primarului Emil Boc, deoarece la fiecare doua-trei pagini  ale Jurnalului Municipal este publicata cate o fotografie cu edilul sef. Pentru aceste servicii de promovare administratia clujeana va aloca nu mai putin de 64.800 de lei.

Astfel cu un buget de doar 116.300 de lei, cat sunt cumulate cele trei proiecte de achizitie directa anuntate la sfarsit de 2015, Primaria Cluj-Napoca va incerca sa isi faca imagine la targurile nationale si internationale, pe tot parcursul anului 2016.  Ramane de vazut daca aceste materiale platite din bani publici vor aduce suficienti turisti in orasul de pe malul Somesului.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Exit mobile version