
Pasagerii zborului Wizz Air din 8 octombrie au fost nevoiți să aștepte 12 ore în plus față de ora decolării. Avionul trebuia să plece la ora 05:40 și a decolat abia la 17:30. Reprezentanții companiei susțin că motivul acestei întârzieri au fost problemele tehnice și ceața.
„Zborul Wizz Air W4 3401 de la Cluj-Napoca către Madrid din 8 octombrie a fost, din păcate, amânat, deoarece aeronava planificată pentru zbor a trebuit să fie supusă unei verificări tehnice neplanificate, iar aeronava de schimb, care venea de la o altă bază, nu a putut ateriza la Cluj-Napoca pentru un timp din cauza condițiilor meteorologice nefavorabile (ceață), ceea ce a dus la expirarea timpului de serviciu al echipajului. Pasagerii care au făcut rezervări direct la compania aeriană au fost informați cu privire la modificarea zborului lor prin intermediul aplicației, SMS și e-mail.
Wizz Air își cere scuze față de toți pasagerii afectați și îi asigură că face tot posibilul pentru a minimiza perturbările. Siguranța pasagerilor, a echipajului și a aeronavelor este prioritatea noastră principală.
Wizz Air investește continuu în excelență operațională. În perioada ianuarie-octombrie 2024, Wizz Air și-a îmbunătățit performanța în ceea ce privește punctualitatea zborurilor din România cu 13% față de aceeași perioadă a anului trecut și a atins o rată de finalizare a zborurilor de 99,6%, una dintre cele mai ridicate din industrie, ajungând la procentul de 100% zboruri finalizate pentru mai multe luni din acest an”, au transmis reprezentanții companiei aeriene.